Skip to main content

Ik heb het pluspakket gisteren uitgezet. Deze wijziging is nu na bijna 24 uur nog steeds niet definitief, hij lijkt te blijven hangen, terwijl dit altijd binnen een kwartier klaar is. Hierdoor kan ik geen andere pakketten meer aan en uitzetten. Heb het via de app, tv en mijn kpn geprobeerd.  Dit zou ik graag doen om extra kosten te voorkomen van andere pakketten die ik aan heb staan en ook uit wil zetten. 
Ik hoop dat iemand dat kan regelen. Ik las al veel topics dat bellen minder goed werkt als het hier vragen. 

Goedemorgen beste maar plus pakket is toch gratis als u ook mobiele telefoon heeft van kpn dat is zo als ik weet zins een maand of twee 😉


Het lijkt mij, los van of iets gratis is of niet, dat als ik 1 pakket uit zet, dat deze ook daadwerkelijk uit gaat. Nu blijft hij op in behandeling staan. Totdat dit volledig afgerond is kan ik verder niks wijzigen aan pakketten. Hierdoor kan ik andere pakketten niet uit zetten en moet ik hiervoor extra kosten gaan betalen. En dat wil ik niet. Dus ik hoop dat iemand van kpn dit op kan lossen???


@Sibelius Welkom op het forum. Is de order er inmiddels door? Soms duurt het in weekend iets langer voordat de order verwerkt is. Mocht dat anders aan het einde van de middag nog niet in orde zijn dan kun je toch even het beste bellen met de afdeling Contracten en Opzeggingen op 0800-0402. Dan halen mijn collega's handmatig het zenderpakket uit je abonnement!