Skip to main content

Met de aanstaande prijsverhoging wil ik graag mijn pluspakket uitzetten, ik gebruik het namelijk niet of nauwelijks. Maar als ik het dan uit wil zetten veranderd het niets aan de totaalprijs als ik het uitzet en lijkt het dus of het niets uit maakt, en dus de prijsverhoging even goed blijft van ruim 75 euro tot 78 euro. Hoe kan dit?

Als u ook een mobiel abonnement heeft dan krijgt u het pluspakket gratis. Wellicht is dat het geval.


Heeft u ook mobiel van KPN? Dan is het Pluspakket gratis. Uitzetten levert dan niets op dus.


Ja, heb ook een mobiel abonnement bij KPN. Dus het maakt niet uit of ik het uitzet of niet, bedrag blijft dus hetzelfde.


Dat klopt helemaal. 


Oké, duidelijk. Jammer.


Hoe zo: jammer? € 0,00

Je krijgt er 27 zenders bij ( en ook 2 erotiek=29)

en een uitgebreid On Demand aanbod met Films, Series en documentaires. 

Voor nop 😁😀


Ik kijk het allemaal niet, dus had gedacht door het stoppen van het pluspakket iets goedkoper uit te zijn.


Tja, nu ben je mét net zo goedkoop uit als zonder. Meer voor hetzelfde dus.

Je bent geen echte Hollander hoor. Die willen altijd dingen gratis.😍


Het gaat er om dat het bedrag om hoog gaat per 1 juli, dus probeer je te besparen op dingen waar je toch niet meer naar kijkt. That’s it.


Het gaat er om dat het bedrag om hoog gaat per 1 juli, dus probeer je te besparen op dingen waar je toch niet meer naar kijkt. That’s it.

Het pluspakket is al kosteloos, daar betaal je niets voor dus de totaalprijs veranderd ook niet (buiten de prijsverhoging om) of dat nou met of zonder het pluspakket is. 


Het gaat van ruim 75 euro naar 78 euro toch.


Het gaat van ruim 75 euro naar 78 euro toch.

U heeft Hussel? Over een paar maanden kunt u eens proberen om de internetsnelheid aan te passen, en deze na een maand weer terug te zetten. Afgelopen jaar resulteerde dat trucje in het in ongedaan maken van de prijsverhoging. Of dat dit jaar ook gaat lukken is nog wel een beetje de vraag.


Hoe zo: jammer? € 0,00

Je krijgt er 27 zenders bij ( en ook 2 erotiek=29)

en een uitgebreid On Demand aanbod met Films, Series en documentaires. 

Voor nop 😁😀

@PeterG Als KPN zo doorgaat met de verhogingen dan komt “voor nop” niet meer in de buurt 🧐 Het pluspakket wordt de laatste tijd ook nog eens uitgedund 😕 Neemt niet weg dat het an sich een mooi pakket is, maar uiteindelijk wordt er echt wel verkapt voor betaald. 


Nee geen hussel hier.


Ook met de oudere abonnementsvormen '’alles in 1'’ en '’internet+TV'’ heb je pluspakket gratis als je ook een mobiel kpn abonnement hebt.