Skip to main content

Tot twee keer toe heeft iemand geprobeerd me over te halen van KPN over te stappen naar Ziggo. Het praatje begint met: ik ben van KPN, U zult  wel gehoord/gemerkt hebben dat er problemen zijn met het netwerk. Het eindigt met een aanbieding om over te stappen naar Ziggo.

 

Eenmaal aan de deur gehad, vandaag gebeld door 033 209 6610

Is dat van KPN, mag dit zomaar? En wat kan ik er eventueel tegen doen?

De verkopers die in opdracht van Ziggo werken zijn vaak te fanatiek en vertellen dingen die niet waar zijn. Andersom is dat wellicht ook het geval. Als u tevreden bent blijft u gewoon lekker zitten. Helaas is er weinig aan te doen.  Wellicht overbodig om te zeggen maar koop NOOIT iets aan de deur of via de telefoon als het initiatief niet bij u vandaan komt!!


Hallo @GuusvBo ,

Eenmaal aan de deur gehad, vandaag gebeld door 033 209 6610

Is dat van KPN, mag dit zomaar? En wat kan ik er eventueel tegen doen?

Nee, dat nummer is niet van KPN. 

Hier staan de telefoonnummers die KPN gebruikt: https://www.kpn.com/service/veelgebruikte-telefoonnummers-kpn

 

Wat je kunt doen, is het nummer blokkeren. Dat kan in jouw mobiele telefoon of bij Vast Bellen va MijnKPN. 

 


Er is vaak ook een praatje dat het koper uit gaat (wat op termijn wel klopt, maar alleen als er glasvezel ligt waar kpn over levert). Ze zeggen dan dat je wel moet overstappen. Je reinste intimidatie.

Heel vervelend, die figuren die willen verdienen aan de bonus voor het aanbrengen van een nieuwe abonnee.