Skip to main content

Ik heb post gekregen van KPN voor ene heer F. Aras voor het opzeggen van een abonnement. Daar ik hier al meerdere keren voor gebeld heb en hier niets aan gedaan wordt, probeer ik het zo. De laatste 14 jaar heeft hier geen F.Aras gewoond. De woningbouw kan dit ook niet meer nagaan omdat het te lang geleden is. Deze heeft blijkbaar zijn abonnement nooit opgezegd en al die jaren niet meer betaald. Ik woon pas op dit adres, en KPN wou eerst ook het internet niet aansluiten omdat deze meneer nog aangemeld staat. Ik vraag me af hoe dit kan? Blijkbaar hebben jullie hier nooit achteraan gezeten. Normaliter zou zo iemand allang een deurwaarder aan zijn deur gehad moeten hebben. Nu ben ik bij mijn laatste telefoontje ontzettend boos geworden, omdat jullie vol bleven houden dat deze meneer eerst afgesloten moest worden wilde ik aangesloten worden. Dit is inmiddels toch gebeurd. Nu krijg ik toch weer post van deze meneer. Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen, want ik vind het nu toch wel heel vervelend worden!

Hallo @Wiebelwiebel het feit dat je de inhoud van de brief kent betekent een schending van het briefgeheim, waarmee je je aan een strafbaar feit schuldig maakt.

Post die niet voor jou bestemd is kun je gewoon retour sturen.

Een kruis zetten door het geadresseerde-veld en retour afzender sturen.

 


Hallo @Wiebelwiebel wat @JanD is waar, maar dat lost jouw probleem van aangesloten worden niet op. 

Op zondag kan een moderator hier niets aan doen. De administratieve functies bij KPN zijn alleen tussen 9 en 17 uur overdag en niet op zaterdag en zondag actief.

Maar vul even je profiel in, dan kan een moderator op de uren dat zijn administratieve collega’s er zijn jou helpen. 

https://forum.kpn.com/settings/profile


Ha JanD ,

Wie zegt dat ik de inhoud van de brief weet? Het is trouwens geen brief maar een pakketje. Het is een opgevouwen doos ingepakt met plastic waar een modum in teruggestuurd moet worden en het abonnement afgezegt moet worden. Dit staat gewoon op de voorkant, dus iedereen kon dit lezen.  Ik heb niets open gemaakt, dat zou ik nooit doen! Jammer dat je zo snel oordeeld, en niet goed lees wat ik schrijf.  Het gaat erom dat ik het verschillende keren doorgegeven heb, en de bewoners ervoor ook en dat hier niets mee gedaan is. Je moet toch toegeven dat dit heel raar is. Sinds hebben ze me wel aangesloten. Waar het om gaat is dat ik toch weer post krijg van die meneer, die hier al zeker 14 jaar niet meer woont.


Hallo @Wiebelwiebel dat schreef je niet in je openingsbericht. Je had het over post  voor meneer X over het opzeggen van een abo. Dan ga ik er dus logischerwijs van uit dat je post geopend hebt.

 


Hoi @Wiebelwiebel en welkom op het forum! Ik snap dat de hele situatie erg frustrerend is, vooral omdat je nu zelf geen abonnement kon afsluiten. Fijn dat dat toch is gelukt! 

De retourdoos die je hebt ontvangen is vermoedelijk een automatische verzending geweest, nu jouw aansluiting wordt aangesloten en diegene zijn aansluiting wordt verwijderd. Het beste is om de post retour afzender te sturen met de melding ‘vertrokken’ of ‘verhuisd’ of ‘onbekend’. Dit wordt dan zo snel mogelijk verwerkt. Mocht je desondanks toch nog post krijgen (hou rekening met 1-2 weken verwerkingstijd) wil je dan je profiel invullen en een berichtje in dit topic plaatsen?Â