Skip to main content

Ik heb net ons mobiele nummer van pre-pad overgezet naar een vast abonnement. We zijn bestaande klant, internet hussel, netflix e.d. 

Bij de bestelling staat duidelijk geen aansluitkosten. Bij de bevestiging staan diezelfde aansluitkosten wel op de factuur. Eerder hebben we via de site al eens 10,- euro overgemaakt voor het opwaarderen van het nummer. Wel betaald, gebeld, nooit teruggezien. Het bedrag kon alleen gecrediteerd bij het afsluiten van een abonnement.

Dus bij deze het verzoek|:

  • aansluitkosten in mindering brengen
  • alsnog bedrag van opwaarderen crediteren

@André Blankestijn Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat het omzetten van prepaid naar een abonnement nog niet vlekkeloos gaat. 

Ik controleer graag voor je hoe dit zit. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?

 


Profiel aangemaakt


@André Blankestijn Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Op het moment dat je overstapt van KPN prepaid naar een abonnement van KPN. Dan zou je beltegoed verrekend moeten worden op je factuur. 

Ik zie dat in dit geval de eerste factuur nog niet is opgemaakt. Ik kan dus ook nog niet zien of de aansluitkosten van de bevestiging hierop in rekening gebracht worden. 

Zodra de factuur er is zal ik deze controleren, mocht hij inderdaad niet kloppen zal ik de onterechte kosten vergoeden.