Skip to main content

Ik heb bij verlengen bij T-mobile een brief binnen gekregen van Preventel. Daarin staat kijk deze brief voor de openstaande kosten etc. 

De brief vermeld alleen een registratienummer bij KPN.

Dus deze meneer neemt contact op met KPN chat. Krijgt een medewerker eraan die me aan 4 facturen weet te helpen met men oude nummer:

(...)

Enfin, nu heb ik in totaal €772,97 aan facturen openstaan en krijg daar 4 jaar na dato eens een brief van.  

De chat werd abrupt verbroken na de facturen via email te hebben gekregen.

Weer nieuwe chat met  (...)  die niet eens weet wat Preventel is. Hij verteld me dat hij al 10 jaar bij KPN werkt. Hoop gelul en kom geen steek verder met dat joch. Ik heb de transcriptie van de laatste chat maar opgeslagen.

 

Mijn vraag! 

Ik wil weten hoe ik dat openstaande bedrag kan afbetalen en mijn registratie bij Preventel verwijder.

Het zal in de 4 jaar toch bij een incasso bureau liggen denk ik zo.... 

Nooit geen brief gehad. Dus vind het erg raar dat ik nu wel  een brief ontvang. 

Ik wil naar behoren geholpen worden want ik word van kastje naar de muur gestuurd.

 

Help???

 

*Admin: gegevens verborgen + forumnaam gewijzigd i.v.m. privacy

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Hoi @np06, goed dat je via ons forum contact met ons opneemt!

Dus als ik het goed begrijp, heb je eens een abonnement bij ons gehad, zijn er facturen onbetaald gebleven maar daar heb je nooit herinneringen of andere brieven over ontvangen? Vreemd, zeg! 
Je wordt pas aangemeld bij Preventel, 1 maand nadat de aansluiting is opgeheven en er dan nog betalingsverplichtingen zijn aan ons: het gaat dan om een bedrag van minimaal €15,-. De registratie kan beëindigd worden door het volledige openstaande bedrag te betalen. Zodra het bedrag volledig betaald is, wordt de registratie bij Preventel binnen 10 werkdagen verwijderd.

Mijn advies is om telefonisch contact op te nemen met onze administratie, zodat zij kunnen nagaan wat het exact openstaande bedrag is en hoe je deze kunt betalen. Onze administratie is op werkdagen telefonisch bereikbaar op het gratis nummer 0800 0402, tussen 8 en 17:30 uur.


Hoi @np06, goed dat je via ons forum contact met ons opneemt!

Dus als ik het goed begrijp, heb je eens een abonnement bij ons gehad, zijn er facturen onbetaald gebleven maar daar heb je nooit herinneringen of andere brieven over ontvangen? Vreemd, zeg! 
Je wordt pas aangemeld bij Preventel, 1 maand nadat de aansluiting is opgeheven en er dan nog betalingsverplichtingen zijn aan ons: het gaat dan om een bedrag van minimaal €15,-. De registratie kan beëindigd worden door het volledige openstaande bedrag te betalen. Zodra het bedrag volledig betaald is, wordt de registratie bij Preventel binnen 10 werkdagen verwijderd.

Mijn advies is om telefonisch contact op te nemen met onze administratie, zodat zij kunnen nagaan wat het exact openstaande bedrag is en hoe je deze kunt betalen. Onze administratie is op werkdagen telefonisch bereikbaar op het gratis nummer 0800 0402, tussen 8 en 17:30 uur.

 

Ik ga hier morgen achteraan. Bedankt!


Is het gelukt om contact op te nemen en ben je nu op de hoogte van alle details van de registratie bij Preventel?


Is gelukt! Hier kan slotje op!