Skip to main content

Ik ben een Telfortklant die door overname door KPN nu bij de KPN abonnementen heeft voor Internet Thuis en voor twee mobieltjes.

Met combi-voordeel betaalde ik in oktober 2022 nog € 31,59 per maand voor Internet Thuis. Dit bedrag is in november 2022 gegaan naar maar liefst € 38,85 per maand! Een verhoging van de prijs met 23%! 

Dat is toch niet normaal meer! En kan dat zo maar?

 

Kunt u een schermafdruk van pagina 2 van de factuur laten zien? Graag van voor de verhoging en 1 van na de verhoging. 


Kan jij eens een screenshot plaatsen van het kostenoverzicht op pagina 2 van de laatste 2 facturen?


 


 


Waarom is jouw combivoordeel op 10 november vervallen?

Heb je geen mobiel abonnement meer bij KPN?

 


Nee er is niets in de abonnementen veranderd. Al jaren niet.

 

Wel in november twee keer een mailtje van KPN gehad over veranderen van voorwaarden. Maar niets over een prijs die met 23% verhoogd wordt…

 

Op 10 november 2022:

“Er is iets aangepast aan uw KPN Thuis abonnement. Hierdoor veranderen uw voordelen van KPN. Hieronder ziet u de veranderde voordelen”.

Dit voordeel krijgt u niet meer

(dan daar niks onder...)

Op 25 november 2022:

“Er is iets aangepast aan uw KPN Thuis abonnement. Hierdoor veranderen uw voordelen van KPN. Hieronder ziet u de veranderde voordelen”.

Dit voordeel krijgt u erbij

CombiVoordeel


Wacht dan nog even de volgende factuur af om te zien of het combivoordeel vanaf 25 november weer berekend wordt. Dat zou dan dus op de factuur voor januari in een extra korting moeten resulteren.


Zelf vind ik de facturen niet te volgen wat betreft berekening.

 

WJB je schrijft “In een extra” moeten resulteren op de factuur voor januari 2023. Bedoel je daarmee een extra korting?


Wat wordt volgens jou idee dan het bedrag op die factuur voor januari 2023? 


WJB je schrijft “In een extra” moeten resulteren op de factuur voor januari 2023. Bedoel je daarmee een extra korting?

Klopt, ik heb het ook even aangepast is mijn oorspronkelijke bericht.

In ieder geval zou je een extra korting van €5,- moeten krijgen voor de periode van 24 november t/m 31 december en daarnaast hoop ik dat KPN die €2,26 zal vergoeden voor de periode van 10 -/- 23 november want ik heb zo'n vermoeden dat het combivoordeel ten onrechte gestopt was.

Ik hoop dat een moderator naar dat laatste zou willen kijken.


Dat wil ik. 🙂 Wil je je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen @Verian en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? 


Ik heb mijn forumprofiel zo veel mogelijk aangevuld. 

Ben benieuwd naar de uitleg over de facturen!


@Verian Bedankt! Ik heb het nagekeken en zie inderdaad dat het combivoordeel kort verdwenen is. Vanaf 10 november. Daar had je op de factuur van oktober al wel korting voor ontvangen, deze is op de factuur van november weer terug berekend en je mist daarnaast de normale €5,- ook nog. Vandaar dat hij een stuk hoger uitviel dan normaal. Combivoordeel is weer actief sinds 24 november, dus op de factuur van december klopt het weer. Daarnaast heb ik de €2,26 ook vergoed, dus die krijg je op dezelfde factuur ook terug. Dan moet alles weer kloppen. 🙂

Ik kan niet achterhalen waarom het ineens uit is gegaan, maar ga er vanuit dat dit in de toekomst niet nog een keer gebeurt. Mocht dat wel gebeuren, dan kun je altijd weer een topic aanmaken! 


Bedankt allen zo ver. Mogelijk dus een abuis met het combivoordeel.

Ik zal het in de gaten houden. 


Hieronder de factuur van 24 december 2022.

Er heeft inderdaad een correctie van de vorige periode plaatsgevonden.

 

 


Voor de volledigheid nog hieronder de nieuwste factuur. Het is dus volledig goed gekomen!

Dank allen!

 

 


Super! Fijn dat het gelukt is en bedankt voor het terugkoppelen. 😄