Skip to main content

Ik heb tweejarig mobiel abonnement van KPN ( onbeperkt mb / bellen en 5g) ik betaalde altijd 27,50 en ben in oktober naar 29,42 (inflatiecorrectie). Ik heb internet en televisie ook bij KPN. Mijn man heeft ook nog een abonnement van KPN (onbeperkt bellen en geen mb) ik deel 5 gb met hem. Wanneer ik nu een abonnement zou afsluiten dan ben ik een stuk goedkoper uit. Het lijkt wel hoe langer je bij KPN zit hoe meer je gaat betalen. Ik zou nu max. 25 euro kwijt zij bij een nieuw abonnement. Ik betaal dus nu ruim 17 % meer. Nieuw abonnees hebben blijkbaar geen last van inflatiecorrecties. Is de bestaande klant ( al meer dan 40 jaar) niet meer koning?
Eelco

Nieuwe abonnees krijgen die inflatiecorrectie ook. Als ze het abonnement voor 1 juli in een jaar hebben afgesloten krijgen ze datzelfde jaar er in oktober al mee te maken. 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/tarieven/inflatiecorrectie.htm

Met de mobiel verleng ik daarom nu elke 2 jaar met de dan geldende propositie. Dan heb ik ook de dan geldende nieuwprijs. 

Met de vaste aansluiting kan het wat voordeliger zijn om Hussel te nemen als je nu bijvoorbeeld nog alles in 1 hebt. Alleen niet als je het espn-pakket als gratis pakket hebt. ESPN is geen gratis pakket meer onder Hussel.

 


Verlengen van een mobiel abo hoeft niet voordeliger uit te vallen @PeterG , maar kan zelfs veel duurder uitvallen, zoals de mobiel van mijn vrouw, nu ongeveer €7,50 per maand, bij verlengen de helft duurder, dus volgende week overstap naar Simyo, voor hetzelfde lage tarief maar inclusief meer belminuten en dubbele data, en je blijft toch bij KPN omdat Simyo een volle dochter van KPN is, werkt alleen online en daardoor goedkoper.

CC @Eelco vd Kruk 


Maar je krijgt dan niet het pluspakket gratis i.c.m. Simyo.

En die 7,50, is dat nu dan kpn abonnement ???? Anders is het een mank vergelijk, @JanD . En ook wat erin zit aan GB en bel/sms bundel natuurlijk.


Hallo @PeterG dat bedrag staat voor het huidige KPN-abo. Het pluspakket blijft gratis watn ik heb nog een mobiel abo en een mobiel data 097 abo bij KPN.

Â