Skip to main content

Vandaag  bij KPN naar binnen gelopen voor een hoesje voor mijn telefoon.  Ik zie er 2 hangen en twijfel omdat ik wil weten wat de opties zijn.  Helaas mocht de verkoper de doosjes niet open maken want dan zou hij op zijn kop krijgen. Nou ja dan maar een keuze gemaakt op de buitenkant.  Ik wil met cash betalen maar helaas, er wordt geen cash geaccepteerd.  Geen ramp dan maar pinnen, tijdens het pinnen zie ik geen bedrag op de pinautomaat. Toch gepind blijkt dat de prijs 1 of 2 euro's hoger was dan op het kaartje, Oh zegt de verkopen dat is ws de verwijderingsbijdrage waarop ik zeg dat dat onzin is.  Dat is de juiste prijs, hiermee de via de kassa getelde prijs. Nou ja scheelt maar een klein beetje dus laat maar gaan. Na het betalen vraagt de verkoper of ik een bon wil, nou ja lijkt me wel logisch voor het geval het hoesje niet correct is, dus ja graag een bon.  Thuis open ik de verpakking en blijkt het leer niet goed geplakt te zijn aan het hoesje oftewel een deel hangt gewoon los.  Nu is mijn vraag moet ik per se terug naar deze zaak van KPN of kan ik ook naar een andere winkel van KPN?  Ik vind de service erg slecht als je een hoesje niet even in de winkel kan bekijken, Nu zie ik thuis dat deze niet goed is en kan ik weer extra gaan rijden. Balen! 

Met de bon kan je in elke winkel van KPN terecht, het hoeft niet perse dezelfde te zijn als waar je het hebt aangeschaft. Jammer dat het een moeizaam bezoek was >,<


Geen bedrag zien bij het pinnen is heel gek...


Geen bedrag zien bij het pinnen is heel gek...

Ja vond ik ook heel apart. Ik vond het alles bij elkaar niet KPN waardig. Z n mooie winkel en dan mag je een hoesje niet bekijken. Ik wilde weten hoeveel pasjes erin kunnen, of hij een standaard functie heeft.  De verkoper kan er niet veel aan doen maar ik zou zo niet willen willen werken Daarbij als ik de spullen niet kan bekijken kan ik ze ook online bestellen, hoef ik niet naar een winkel te rijden,. 


Dat u het hoesje niet mocht bekijken snap ik nog wel. Als het 1maal uit de verpakking is wil niemand het meer hebben.


Daarom online kopen, bevalt het niet stuur je het terug


Vandaag hoesje terug gebracht. Daarna bij Vodafone binnen gelopen en de verkoper gevraagd wat  voor hoesjes hij had voor mijn telefoon.  Op de vraag of het hoesje op zijn zijkant kan staan , maakte hij het doosje open en liet me het hoesje zien, geen enkel probleem.  Zo kan het dus ook.  Bij KPN lang moeten wachten maar ik zag wel dat de klanten uitgebreid geholpen werden dus dat is dan weer een pluspunt voor KPN :-)