Skip to main content

Vandaag een nieuw KPN abonnement afgesloten. In de contractsamenvatting, waarmee ik akkoord ben gegaan, was sprake van 6 maanden €54,99 en daarna €69,99. In het definitieve contract is sprake van  resp. €61,98 en €76,98. De €6,99 Combivoordeel op het pluspakket staat wel in het aanbod, maar niet in het contract. Graag als nog uitleg en correctie. Ik ben vooraf niet op de hoogte gesteld en dus ook niet akkoord gegaan met het hogere bedrag. 

Hallo @wilcodevries 

Heb je ook een KPN Mobiel abonnement? Je krijgt het Combivoordeel (Pluspakket gratis) alleen als je Internet, TV én Mobiel van KPN combineert. 

 


Hallo @wilcodevries ,

In het contract worden altijd alleen de bruto prijzen genoemd, dus zonder bv entertainmentkorting of combivoordeel. De reden hiervoor is dat de kortingen alleen gelden zolang je aan de voorwaarden voldoet, lees : ook een mobiel abonnement hebt lopen bij KPN.

Je gaat dat Combivoordeel wel op je factuur terugvinden. Soms lukt het niet meteen en dan is het op de tweede factuur zichtbaar met een correctie met terugwerkende kracht. 

Het verlenen van de voordelen gaat meestal automatisch, maar je kunt het ook zelf aanvragen. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van Combivoordeel kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

    


Hoi @wilcodevries. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat het juiste antwoord hierboven al gegeven is, waarvoor dank @RBxx en @Noordzee. Als het goed is wordt er wel iets geschreven over de Combivoordeel in jouw orderbevestiging.

 

KPN Combivoordeel
Hebt u ook een Mobiel abonnement van KPN? Dan krijgt u misschien ook Entertainmentkorting. We controleren dit en als dat zo is, dan ontvangt u hierover een apart bericht.