Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb gisteren het Mobiel abonnement van mijn zoon verlengt.

Kpn Unlimited data en onbeperkt bellen/sms

24 maandenĀ 

Uitgebreid prijs overzicht per maand 25,- euro zou ik moeten betalen.

Daarbij word ik bedankt voor de bestelling

In het contract die ik nu binnen krijg

Word die 25,- opeens 32,50 = 7,50 extra

Ik heb toch 25,- euro afgesproken.

laat mij even weten waar die 7,50 vandaan komt.

vrgr

Gerrie

Ā 

Hallo @MabastegeĀ , in contracten worden altijd bruto bedragen vermeld. Eventuele recht op kortingen zie je terug op de eerstvolgende factuur.

Ā 


Beste JanD,

Ā 

Bedankt voor je snelle reactie.

Er staat niets over bruto ik ben een particulier.Ā 

Op de site staat incl btw 25,- euro, alle kortingen zijn al berekend.

Zou u daar nog even naar willen kijken.

Daar gaat iets fout.

Ā 

alvast bedankt

Ā 


Nee, er gaat niets fout. Op het contract word de prijs zonder korting gehanteerd, zoals Jan zegt. Dat is normaal bij KPN. Als u het daar niet mee eens bent kunt u beter annuleren en naar een andere provider gaan. Want bij KPN gaat u het niet anders krijgen.


HalloĀ @MabastegeĀ 

De standaard prijs van een unlimited data abonnement is op dit moment ā‚¬32,50. Dat bedrag staat op hetĀ contract. Als je op hetzelfde adres ookĀ een internet thuis abonnement hebt, krijg je een Hussel ā€œKorting op mobielā€Ā van ā‚¬7,50. Dat bedrag wordt op de factuur verrekend indien (en zolang) je aan deze voorwaarde voldoet.


Duidelijk zo @MabastegeĀ ?


Duidelijk Jan.


Nog een kleine voetnoot: de inflatiecorrectie die KPN elk jaar doorvoert word over die ā‚¬ 32,50 berekend. Niet over die 25 euro. De korting van ā‚¬ 7,50 blijft gelijk. Dit jaar is de inflatiecorrectie misschien wel 10%. Dan gaat u dus ā‚¬ 3,25 meer betalen. En niet ā‚¬ 2,50.


Hallo @Nick83Ā mijn ervaring is dat de korting meedoet met de inflatiecorrectie, waar ik ook eerst ā‚¬7,50 kreeg krijg ik nu sinds de laatste aanpassing ā‚¬7,61 korting op beide mobiele abo's.

CC: @MabastegeĀ 


HalloĀ @Nick83Ā mijn ervaring is dat de korting meedoet met de inflatiecorrectie...

KPN werkt met 2 kortingen op de factuur. De ene korting gaat wel omhoog. Maar de andere niet:

Dit is een voorbeeld is van een ouder abonnement. Hierbij is te zien dat de Compleet korting niet omhoog gaat. De andere korting wel. De Husselkorting is in de plaats gekomen van de Compleet korting.

De ā‚¬ 7,61 waaraan u refereert ken ik:

Maar dat is niet de Husselkorting. De Husselkorting op deze factuur is ā‚¬ 2,50. En die blijft gelijk.

Bij een abonnement van 2 GB krijg je helemaal geen ā‚¬ 7,50 Husselkorting. Probeer op de homepage van KPN maar eens een nieuw abonnement af te sluiten en probeer daarbij maar eens verschillende databundels. Dan zult u zien dat de Husselkorting bij abonnementen met weinig data ā‚¬ 2,50 is, bij abonnementen met meer data 5 euro is en bij Unlimited ā‚¬ 7,50 is.