Skip to main content

Hoe kan het het dat budget internet en tv van kpn aanbied met dezelfde snelheid voor 16 euro minder in de maand? Terwijl ik al jaren vaste klant ben bij kpn!

Hallo @Eduardprins de naam zegt het al: BUDGET, dus budget service en per saldo niet eens veel goedkoper.

Per saldo is Budget €1 goedkoper dan KPN

KPN 100Mbit/s internet, tv-abo, vast bellen abo €61

Budget 100Mbit/s internet, tv-abo, vast bellen abo €60

Standaardprijzen dus zonder kortingen voor nieuwe klanten.

Voor de ene euro meer zou ik voor KPN kiezen c.q. bij KPN blijven.

 


Het kan lonend zijn je Alles in 1 om te zetten naar het Hussel abonnement bij kpn.

Je moet natuurlijk niet kijken naar de instap prijs voor nieuwe klanten maar wat je daarna gaat betalen. 

Verder is budget minder duur omdat

Geen ondersteuning smart-tv app

Bellen naar helpdesk niet gratis 

Maximaal 100 Mbps 

Arris VIP2952 ontvanger 

Nota bene 

Mijn buurvrouw had het. 2 x per dag herstarten modem ( v10a) nodig. Werd niet opgelost. 

 


Natuurlijk heb ik niet naar de instap prijs gekeken. Dan betaal je nl de eerste 6 maanden nog de helft ook.

Het verbaast mij echter dat zij het goedkoper aan bieden (gewone maandelijkse bedrag) dan kpn zelf aan zijn vaste klanten, die zij overigens nooit een verlengings aanbieding doen


Beste jan d, bijzonder is dan wel dat jij minder betaald dan ik voor 100mbps en tv bij kpn.


Kpn Hussel 100 Mbps + kpn tv basis pakket 

59 euro 

Dit is zonder vast bellen, jand is met.

Basis pakket: ca 60 tv , 100 radiozenders 

Inclusief terugkijken, exclusief opnemen 

Opnemen gratis met 2 ontvangers of meer.

Opnemen 4,99 bij 1 ontvanger. 


Beste jan d, bijzonder is dan wel dat jij minder betaald dan ik voor 100mbps en tv bij kpn.

Dat komt denk ik omdat jij geen Hussel pakket hebt.


Het verbaast mij echter dat zij het goedkoper aan bieden (gewone maandelijkse bedrag) dan kpn zelf aan zijn vaste klanten, die zij overigens nooit een verlengings aanbieding doen

Waarom verbaasd u zich daarover? Verbaasd u zich er ook over dat een Skoda goedkoper is dan een BMW?

Als Skoda net zo duur zou zijn als BMW, zouden ze dan überhaupt wel wat verkopen? Als Budget Internet net zo duur zou zijn als KPN, wie wil daar dan klant zijn? Niemand toch? 😉