Skip to main content

Waar is de combideal korting gebleven? Waarom staat er een prijs van €59,49 bij ultrasnel+netflix (€64,49 is doorgestreept) als je dat wilt bestellen als nieuwe klant en wordt er toch een prijs van €64,49 berekend? Ik snap dat de €5 entertainment korting wordt toegepast als je ook een mobiel abonnement erbij afsluit, maar dan moet de prijs van €59,49 niet getoond worden als je alleen ultrasnel internet + netflix wilt afsluiten. Dat is erg misleidend. Tenzij dit een fout is op de site uiteraard.

Hoi @Thijs Baken, ik heb even meegekeken, het verschil tussen de bedragen die je noemt is of je er een TV abonnement bijneemt. Je kunt het sneller internet en Netflix namelijk ook zonder TV abonnement nemen en dan is het €59,49*

Alles over het combivoordeel kun je hier vinden:

 

Admin: typfout, 95 moet natuurlijk 59 zijn


Hoi @Thijs Baken, ik heb even meegekeken, het verschil tussen de bedragen die je noemt is of je er een TV abonnement bijneemt. Je kunt het sneller internet en Netflix namelijk ook zonder TV abonnement nemen en dan is het €95,49

 

@Thomas Je bedoelt hoop ik €59,49


de fout lijkt nu te zijn opgelost en de prijs is nu inderdaad weer €59,49 (zonder TV). Het was overigens een fout op jullie site, want ook al koos ik niet voor TV erbij, dan kreeg ik nog de prijs van €64,49 te zien


Ah, dan hadden ze dat al opgelost toen ik het controleerde. Toch bedankt voor het melden!

En 95 in mijn reactie moest inderdaad 59 zijn 😅