Skip to main content

Geachte medewerker,

Recent heb ik via Belsimpel voor het in de titel genoemde pakket een overeenkomst afgesloten. Tijdens het samenstellen kwam dit erop neer dat de prijs, na verrekening van voordelen door het op dit adres actieve KPN TV-, internet- en telefoniepakket, neer zou komen op €6,- per maand. Dit is mij vorig jaar ook erg goed bevallen en viel toen ook te regelen.

Tot mijn verrassing staat er, na aanmelding van het product in MijnKPN, dat dit abonnement €11,- kost (na verrekening van een korting die ik niet kan thuisbrengen). Is het mogelijk om dit te herstellen, zodat het product weer voldoet aan mijn afspraak via Belsimpel? Dit zou na verrekening van de voordelen neerkomen op €6,-. Als ik het mij goed herinner, kostte het originele pakket €11,- en was er sprake van €5,- korting door de voordelen van dit huishouden.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
Thijs te Brake

Hallo @Thijs te Brake ,

Je moet in principe hiervoor bij Belsimpel zijn. Dat is de partij waar jij een afspraak mee hebt gemaakt. 

Maar heb je het Combivoordeel wel aangezet? 

Want het lijkt erop dat je jouw korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

 

Ik kan mij niet voorstellen dat het voordeel vijf euro per maand is, maar goed: Daarvoor moet je dan bij Belsimpel zijn. 

 


@Noordzee 

Hartelijk dank voor de tip. Op weg naar het aanmelden van de voordelen raakte ik de weg kwijt. Nu heb ik ze aan kunnen melden, dus zou ook de korting die net werd bevestigd als het goed is binnenkort moeten verschijnen.

Belsimpel laat dit regelen door KPN. Dit is ook opgenomen in de voorwaarden van het contract. Zij noemden ook het ‘aanmelden van voordelen’, maar waren niet zo duidelijk als jij met de uitleg hiervan.
Nogmaals bedankt!

Vriendelijke groet.