Skip to main content

Hallo,

ik zie dat de prijs van mijn internet abonnement van 100 mbit/s omhoog gaat naar €56. Nu was ik even aan het kijken op dit forum en zie ik een afbeelding voorbij komen met de huidige prijzen, waarin staat 100Mbit/s €42,50. Waarom betaal ik zo ontzettend veel meer dan dit benoemde bedrag?

 

Hallo @Femke G ,

Dat komt omdat jij waarschijnlijk al een heel oud abonnement hebt. En door de jaarlijkse prijsindexatie wordt dat abonnement steeds duurder. 
 

De oplossing is om jouw abonnement te verlengen, je gaat dan zeker besparen. 
 

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen (nu aangepast per 1 juli 2024) en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 


€ 42,50 is voor alleen internet. Daar zit niets bij dus. Geen tv en geen telefoon, helemaal niets. U heeft alleen internet zonder tv voor 56 euro?


 U heeft alleen internet zonder tv voor 56 euro?

Jaren geleden was dat al 47,50. En na al die verhogingen ga je inderdaad ruim over de 50 euro heen. Een gigantisch verschil met de huidige prijs. 

Dit is een oud schema! : 

 


 U heeft alleen internet zonder tv voor 56 euro?

Jaren geleden was dat al 47,50. En na al die verhogingen ga je inderdaad ruim over de 50 euro heen. 

Ok. Zou dan kunnen. Dan word het wel eens tijd dat abonnement aan te passen ja.


Ik had inderdaad alleen internet 100mbit/s voor €56. Een ontzettend hoog bedrag, ik heb net gebeld met KPN en heb gelukkig het bedrag flink omlaag kunnen krijgen. Bedankt!


Mooi zo👍 en graag geholpen natuurlijk.


Reageer