Skip to main content

Ik heb op de website van KPN mijn bundel verhoogd BINNEN mijn abonnement. Daarmee zou 3 euro duurder uitkomen volgens de website. Vervolgens krijg ik mijn eerste factuur voor de nieuwe maand; 10 euro verschil. Blijkt dat zowel de welkomskorting van 5 euro en de combivoordeel -2.5 niet verwerkt te zijn. 

Waarom tonen jullie de JUISTE prijs niet aan op de eindpagina.  Zelfs NU staat er een onjuiste prijs op mijn totaalpagina en werd er niets vermeld over kortingen die zouden vervallen. Ik heb gebeld en ze kunnen niets doen. 

 

Hi @DonderOp! Ik heb naar je gegevens gekeken. Dit gaat niet om de prijs van het abonnement. De kosten van je abonnement zijn 17 euro en 60 cent. Alleen heb je nog een aantal maanden toestelkrediet over. 

Je hebt minder dan 2 jaar geleden verlengd met een toestel. Je betaalt 24 maanden lang om dit toestel af te betalen. Je hebt de mogelijkheid het resterende toestelkrediet in 1 keer af te lossen

Op je laatste factuur staat het restbedrag dat nog over is. 


@Bram_  nee je zit over andere dingen te praten en dit wekt zelfs meer frustratie op;

Ik zag op de eindpagina bij het ophogen van mijn mb's een nieuw bedrag staan wat maar 3 euro zou verschillen van de oude situatie volgens die site. Er stonden bedragen in groen en in zwart. Mijn nieuwe groene (kortings)bedrag zou na de verhoging even hoog zijn als het oude zwarte bedrag (voor de korting) op de pagina.

Vervolgens ga ik kijken en vergelijken tussen oude factuur en nieuwe factuur en zijn zowel mijn "Combivoordeel - Korting op Mobiel” als mijn "Welkomstkorting” van 5 euro eraf gestript en ben ik in totaal 7 euro duurder uit puur op abbokosten. Met mijn oude aantal mb's had ik 12.65 euro aan kortingen: 
 

 

Nu ben ik met de nieuwe situatie al mijn kortingen kwijt;

 


Hier is vooraf NIETS over gezegd. Anders had ik nooit opgehoogd binnen het huidige abonnement. 


Heeft u een thuisabonnement? Dan hoort u die combivoordeel wel te krijgen lijkt me.

Dat de welkomstkorting vervalt bij een wijziging lees ik wel vaker in diverse topics. Ik ben bang dat u die niet meer terug krijgt.


@DonderOp ik heb nog een keer gekeken. Je hebt gelijk.

Excuses dat het me gister niet direct is opgevallen. In de systemen is de korting weldegelijk opnieuw toegepast. Maar daarbij heeft die een einddatum gekregen die 3 dagen na de bestelling lag. Dit is verkeerd. 

De afdeling die over deze kortingen gaat is telefonisch te bereiken via 0800-0402. Ik heb een notitie voor je achtergelaten in het systeem. Het enige dat je hoeft te doen is 0800-0402 te bellen. De collega die je aan te telefoon krijgt past opnieuw de 5 euro korting toe. 

Laat hier weten wanneer dat gedaan is. Dan vergoed ik het bedrag dat in de tussentijd heeft ontbroken.


Peter van afdeling telefoon heeft me heel goed geholpen zojuist. Compensatie, kortingen terug en geruststellende stem 😜 Dus ik ga de volgende factuur afwachten en hopen dat het ook echt goed is nu. 

 

Edit: achternaam medewerker KPN weggehaald in verband met privacy.


@DonderOp geweldig! Dat verwachtte ik. 

Dan sluit ik met een gerust hart het topic. 😉


Tis nog steeds niet goed.. 😡