Skip to main content

Bijna elke maand is de factuur van Internet en ITV / Netflix weer hoger. Nieuwe klanten krijgen mooie kortingen en wij betalen de hoofdprijs en dan ook nog die tussentijdse verhogingen, het gaat maar door.

Graag horen wij van KPN hoe wij onze abonnementsprijs weer op een acceptabel nivo kunnen krijgen?

Als je naar het KPN aandeel kijkt en ziet dat de brutowinst (EBIDA) bijna de helft is van de omzet, dan zouden de abonnementsprijzen echt wel naar beneden kunnen.

Gewoon overstappen als het te duur wordt. Zo simpel is het!!! Je hebt al diverse topics hier dus je weet inmiddels hoe het allemaal werkt.


Dag Joep, Dank je voor jouw advies, dat was ook onze eerste reactie, maar we zijn ooit overgestapt van Ziggo naar KPN en dat was een heel gedoe, met onverwachte extra kosten, dus dat doen we niet. 


 

Graag horen wij van KPN hoe wij onze abonnementsprijs weer op een acceptabel nivo kunnen krijgen?

 

 

 

Je kunt tegenwoordig je thuisabonnement verlengen. Er is op die manier een mogelijkheid om iets te besparen op je maandelijkse kosten en zo de inflatiecorrectie te ontlopen.
 

Je kunt na afloop van jouw contractperiode via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract) en dan meteen vragen om een overstap naar KPN TV+. Dan krijg je ook een nieuwe ontvanger. In de meeste situaties ga je dan besparen op je kosten. Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

 


Bijna elke maand is de factuur van Internet en ITV / Netflix weer hoger.

Ik ben blij dat dit niet het geval is anders had de vrouw pech en zou de vaste verbinding volledig verdwijnen.

Is bij u soms een actie korting afgelopen want ik heb enkel per 1 juli een verhoging gekregen.

 

Op zich vind ik de bijna € 65,00 voor 100Mb en TV wel meer dan genoeg om eerlijk te zijn. 

Als ik nu naar de nieuwe abonnementen kijk zouden mijn maandlasten met € 10 omlaag kunnen, echter wil ik die nieuwe tv box nog niet. Er zijn dus inderdaad wel mogeliikheden zoals Noordzee aangeeft.

 

(Zelfs verhogen naar 200Mb levert een iets lagere maandbedrag op heb ik daarom die 'gratis' snelheidsverhoging gekregen?)

 


Wij hebben geen zin om elke jaar weer te gaan bellen om te schooien over een goedkoper abonnement.

Even goed rondkijken of er een voordeligere provider is voor wat wij vragen, dat gaan wij doen, ons abonnement loopt af per oktober, dus dat wordt een mooie klus voor de winter.

We moeten wel oppassen dat er weer , net zoals bij onze overstap naar KPN, er weer geen addertjes onder het gras zitten, want al die extra kosten toen, bij de overstap naar KPN, waren echt niet gezellig. 


Dan moet je de (actie) voorwaarden én daadwerkelijke overeenkomst doornemen vóórdat je een overeenkomst definitief afsluit bij welke provider dan ook. 


Dat klopt Raspberry, maar dan moet je wel een beetje techneut zijn om alles te begrijpen. Toen wij bijna 2 jaar geleden overstapte naar KPN, kregen we zomaar 150 extra aansluitkosten, die wij niet hadden kunnen voorzien.


als je je niet wilt verdiepen in hetgeen je afneemt maar wel de laagste prijs wilt, dan is aandeelhouder (denk ik…?) het alternatieve pad. Dan heb je invloed op de marketing strategie, die invloed ga je hier in deze community niet realiseren. 

ik ben het overigens met je eens dat het huidige prijsbeleid van KPN zich focust op nieuwe klanten en bestaande klanten daarvoor laat betalen. 

#iedereedelaagsteprijs


Je moet er wel moeite voor doen @Tommie12345 Hoef je geen techneut voor te zijn.