Skip to main content

Hallo, ik ben net lid geworden van KPN Mobiel door een nieuw contract te tekenen en heb afgelopen vrijdag een nieuwe iPhone gekregen, maar nu is er korting en is mijn contract bijna 100 euro goedkoper zonder dat ik het zelfs maar heb gebruikt. Dit is op de een of andere manier vervelend.

Ik verzoek KPN vriendelijk mijn contract aan te passen aan nieuwe prijzen. Voor zover ik weet heb ik 14 dagen de tijd om het terug te sturen, maar ik denk dat dat in mijn geval niet nodig is.

KPN gaat geen contracten aanpassen, contract is contrtact. Je kunt wel van de 14-dagen termijn gebruik maken door alles op te zeggen en daarna een nieuw abo aan te gaan met de dan geldende prijzen en voorwaarden @Viso 


Hi @Viso, het zit precies zoals Nomen Nominandum aangeeft; een contract aanpassen is niet mogelijk, maar wat je wél kunt doen is je bestelling annuleren (inclusief het retour sturen van je toestel) en daarna opnieuw een bestelling plaatsen.

Maar wacht daar nog even mee, ik ben namelijk eerst wel benieuwd naar je berekening wat betreft het verschil, bij mij weten is er namelijk helemaal niets gewijzigd aan onze abonnementsprijzen. Zou je dit verder toe kunnen lichten?


Hi @Viso, het zit precies zoals Nomen Nominandum aangeeft; een contract aanpassen is niet mogelijk, maar wat je wél kunt doen is je bestelling annuleren (inclusief het retour sturen van je toestel) en daarna opnieuw een bestelling plaatsen.

Maar wacht daar nog even mee, ik ben namelijk eerst wel benieuwd naar je berekening wat betreft het verschil, bij mij weten is er namelijk helemaal niets gewijzigd aan onze abonnementsprijzen. Zou je dit verder toe kunnen lichten?

Hoi bedankt. In de abonnementskosten verandert er niets, het verschil komt door de daling van de telefoonprijs


Ah ja, als het toestel ineens een stuk goedkoper is dan snap ik dat je daar van baalt!

Dan wil ik je nu toch aanraden om even te bellen met de afdeling van de opzeggingen, via 0800 - 0402. Ze zullen je daar kunnen vertellen hoe je dit nu het best aan kan pakken!