Skip to main content

Jaarlijks wordt naar mijn idee per 1 juli het KPN abonnement duurder. Eigenlijk volgt er altijd wel een vooraankondigingsmail. Deze heb ik bijvoorbeeld vorig jaar op 16 mei 2022 gehad. 
Het is nu 27 mei 2023 en we staan aan de vooravond van 2 pinksterdagen waarin ik geen communicatie verwacht. Klopt het dat KPN dan nog 2 dagen heeft omdat ze vóór 1 juni (1 maand voor ingaan verhoging) de verhoging moeten communiceren? 
Waarschijnlijk hele ijdele hoop, maar zou er ook een mogelijkheid zijn dat het abonnement niet verhoogd wordt omdat er (nog) geen communicatie geweest is?
Op de factuur die ik gisteren ontvangen heb en de begeleidende mail staat ook nog niets!!

Of zijn deze mails al wel verstuurd maar heb ik dan niets ontvangen om een of andere reden? In de Ongewenste e-mail zit die ook zeker niet (die houdt ik altijd scherp in de gaten dus dat weet ik zeker).

Bij thuis abonnementen heeft KPN volgens mij nog nooit een inflatiecorrectie toegepast. Dat was elk jaar "gewoon" een prijsaanpassing waarbij klanten konden opzeggen. 

Bijna elk jaar heeft KPN een inflatiecorrectie doorgevoerd op thuisabonnementen.


Bij thuis abonnementen heeft KPN volgens mij nog nooit een inflatiecorrectie toegepast. Dat was elk jaar "gewoon" een prijsaanpassing waarbij klanten konden opzeggen. 

Bijna elk jaar heeft KPN een inflatiecorrectie doorgevoerd op thuisabonnementen.

Volgens mij was dat geen inflatiecorrectie maar een prijsaanpassing.

Hier het topic van 2022:

https://forum.kpn.com/internet-9/prijswijzigingen-kpn-xs4all-2022-563887

Hierin staat ook dat iedereen contract-vrij is. Terwijl dat bij een inflatiecorrectie niet zo is.

Sowieso moet er bij een inflatiecorrectie ook een bepaald percentage genoemd worden. Dat is hier helemaal niet van toepassing. Nergens word een bepaald percentage genoemd.

Bij de mobiele abonnementen is er sprake van een inflatiecorrectie. 


Hi allen. Voor wie op zoek is naar meer informatie over de inflatiecorrectie 2023, zie onderstaand topic. Wil je er graag op reageren of heb je vragen, laat ze dan gerust daar achter.