Skip to main content

Hoi,

Mijn abonnement gaat morgen 26-1-23 in. (18-1 afgesloten)

Nu heb ik een internet only abonnement afgesloten van 50/10 (DSL) voor 44,- en nu zie ik dat als ik vandaag een abonnement af zou sluiten 42,50 voor 100/10 zou moeten betalen.

 

Vroeg mij af of als ik het abonnement zou verhogen naar 100 of ik dan de nieuwe prijs krijg of de oude?

Anders zou ik dus eigenlijk het abonnement op moeten zeggen (heb 14 dagen opzegtermijn tot 1 feb) en hem dan weer opnieuw afsluiten?

Hallo @Edwin T ,

Ik adviseer je om te bellen naar 0800-0402. Daar kun je dan het abonnement opzeggen en meteen op de nieuwe voorwaarden afsluiten. 


Inderdaad opzeggen en opnieuw afsluiten is de enige mogelijkheid ben ik bang voor. Maar dan bent u wel weer een paar weken verder voordat het in gaat. 


Oke, dank voor de reacties. Ga het in ieder geval opzeggen.


hoi @Noordzee en @Nick83@Marcia_ 

 

Nog even een terugkoppeling, ik heb gebeld en het opzeggen kan uiteraard. Maar dan kan ik pas na 6 maanden weer opnieuw een contract afsluiten.


Dus ik ga het contract denk ik dan maar opzeggen en een andere provider zoeken, even wachten oke, maar een half jaar is wel teveel van het goede haha :)


hoi @Noordzee en @Nick83@Marcia_ 

 

Nog even een terugkoppeling, ik heb gebeld en het opzeggen kan uiteraard. Maar dan kan ik pas na 6 maanden weer opnieuw een contract afsluiten.

Euhm... @Marcia_ is dit zo?


Nee, dat klopt niet. Als jij als bestaande klant opzegt, dan kan je inderdaad pas na 6 maanden weer gebruik maken van het ‘nieuwe klanten aanbod'. Je mag te allen tijde weer klant worden. 

 

In jouw geval geldt dat helemaal niet: je zegt binnen 14 dagen weer op en je kunt daarna gewoon gebruik maken van het nieuwe aanbod. 


Hoi @Marcia_ ,

Oke, maar ik heb gebeld en dat is wat mij is verteld. De persoon zei (hij heeft mij in de wacht gezet) dat hij even na ging vragen wat de opties waren en kwam met het 6 maanden verhaal.

Ik kan moeilijk in discussie gaan toch als in zeggen dat de persoon ongelijk heeft? of later nog een keer bellen?


Dan zou ik inderdaad even opnieuw bellen! Als je inspreekt ‘opzeggen', kom je direct bij de juiste afdeling terecht. 


@Edwin T 

Dus gewoon nogmaals bellen met 0800-0402. Mogelijk krijg je dan een medewerker aan de lijn  die het wel begrijpt.