Skip to main content

Hallo KPN, Ik probeer nu al weken om een bestelling te plaatsen, maar het gaat niet door omdat het blijft zeggen dat de postcode moet worden ingevuld, ook de check om te zien welke internet snelheid op mijn adres beschikbaar is geeft een foutmelding

De door mij ingevulde postcode (**** **) is correct huisnummer ***

Graag hoor ik hoe nu verder

Mvg

Mike

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Vreemd dat het bij jou fout gaat @Mike van Oostveen 

Als ik je postcode en huisnummer invul gaat het gewoon goed, je kan proberen of het wel werkt via een andere browser.
Op jouw adres is 200Mbit/s download en 63Mbit/s upload mogelijk:

 

Je zou ook telefonisch een bestelling kunnen plaatsen, telefoonnummer staat in de 1ste afbeelding.


@Mike van Oostveen dit adres is bij KPN gewoon bekend en hier kunnen we 200mb leveren via Vplus. Dit valt eenvoudig te regelen via Shop.kpn.com, door te bellen met onze klantenservice op 0800-0402 of door een van de vele kpn winkels binnen te stappen.


@Ik_Combineer bedankt voor de info, ben momenteel niet in Nederland, maar zal er werk van maken zodra ik terug ben.

Ik verhuis naar dit adres op 15 april. Kan ik dan al voor glasvezel kiezen, omdat ik zie dat dit er in juni/juli aankomt 

Ik zal het eens van een andere computer proberen want tot nu toe kreeg ik de foutmelding

 

Mvg

Mike

 

 


@GeSp sorry vergat jou ook te bedanken 

 

Mvg

Mike


Probeerde je het al die tijd vanuit het buitenland @Mike van Oostveen ?

Dat werkt voor zover ik weet niet, je kan alleen bestellen vanaf een Nederlands IP-adres.


@GeSp Ja vanuit het buitenland, zal het als ik terug ben weer proberen

Vind het vreemd dat het alleen vanaf een NL IP adres werkt, dan kun je dus niks regelen als je er even niet bent ?

 

Mvg

Mike


@Mike van Oostveen Waarschijnlijk is dat gedaan om misbruik vanuit het buitenland te voorkomen, een andere reden zou ik niet weten.


@GeSp , ja zal wel


@Mike van OostveenWaarschijnlijk is dat gedaan om misbruik vanuit het buitenland te voorkomen, een andere reden zou ik niet weten.

Ik kan dit bevestigen. Moest het ook even navragen. Blijkbaar hebben we daar de nodige ellende van gehad.  Dus je moet idd vanaf een Nederlands IP registreren.

(waarschijnlijk werkt proxy of VPN vanuit het buitenland prima, maar dat kan ik niet garanderen)


@Erwin van KPN, bedankt ik wacht wel tot ik weer terug ben in Nederland