Skip to main content

Te bizar voor woorden

 

Ik probeer nu al maanden mijn abonnement per 1 oktober 2023 op te zeggen omdat we gaan verhuizen en tijdelijk ergens anders gaan wonen; heb al 2 keer uitgebreid met medewerkers aan de lijn na tijd lang wachten dit doorgesproken (enige manier om op te zeggen is namelijk te bellen !!!!!!!!) ; elke keer geen bevestiging per mail achteraf

Vandaag nogmaals gebeld; kreeg een Joke aan de lijn; kon WEDEROM NIETS VINDEN mbt. mijn opzegging; ging het WEDEROM uitzoeken; ik werd WEDEROM in de wacht gezet…. en na 5 minuten VERBINDING VERBROKEN (!!!)

Wordt echt schijtziek van jullie bedrijf! Hoe moeilijk kan het zijn om mijn abo op te zeggen en een bevestiging te sturen !!!! Te zot voor woorden dat elke keer op alle kanalen ik wederom wordt verzocht om te bellen; maar nu al de 3e keer gedaan en is dit dus wederom mislukt 

Als dit vandaag niet opgelost wordt  betaal ik vanaf nu niks meer en dump ik jullie modem en recorder bij het grofvuil als we hier eind September weggaan

Hallo @Marc van der Hulst 

 

Dat schiet inderdaad niet op zo, gelukkig kan opzeggen ook via de website maar die optie is niet makkelijk te vinden op de opzegpagina

De online opzegmogelijkheid staat tussen de Vragen over opzeggen, hier de directe link: https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen/opzegging-doorgeven.htm

 

Je zou na invullen en versturen binnen 1 minuut een bevestiging per mail moeten krijgen.

 

Ze gaan je wel een aantal (8 keer dacht ik) proberen te bellen maar ook al lukt dat niet dan wordt het alsnog opgezegd op de gewenste datum.


Hartelijk dank ! Gelijk gedaan
Bizar dat dat normaliter niet te vinden is of niet als optie wordt weergegeven als je “ik wil mijn abonnement opzeggen” doorloopt etc.


Ps. Ook als je via twitter of facebook  er naar vraagt wijzen ze altijd alleen naar telefoonnummer. Het is namelijk wettelijk verplicht dat als je online kan afsluiten je ook online moet kunnen opzeggen, maar door er niet naar te verwijzen, te benoemen en te verschuilen is eigenlijk oplichting/misleiding


Fijn dat het gelukt is, wel de bevestigingsmail goed bewaren.

Het is inderdaad bizar dat deze optie verstopt is ergens onderaan in een uitklap gedeelte, online opzeggen zou net zo makkelijk te vinden moeten zijn als online aanvragen.

Â