Skip to main content

Voor mijn abbonement liep ik tegen meerdere problemen. Daar is geen oplossing voor aangeboden helaas. Wel hele hoge kosten die ik niet kan betalen. Ik heb geen betaalcode en kan dus niet via de inlog kijken hoe op te lossen. Belverzoek ingediend maar ook nog niets. Ik wil graag een regeling om te voorkomen dat ik word afgesloten. Kan ik geholpen worden?

Bel 0800-0402 gratis nummer en vraag naar de afdeling collections.  Zij zijn de enige die je kunnen helpen daarmee. 


Als er een probleem is met een kpn abonnement, dat er niet geleverd wordt?, dan hoef je voor die periode niet te betalen. 


@BrendaRL94 Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat je meerdere problemen met je abonnement hebt gehad. 

Ook bijzonder dat je hiervoor tegen extra kosten aanloopt. Mag ik vragen om wat voor hoge kosten dit gaat? 

Ik controleer ook graag of er iets is dat ik voor je zou kunnen betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Overigens is de optie van @Joep1965 

Bel 0800-0402 gratis nummer en vraag naar de afdeling collections.  Zij zijn de enige die je kunnen helpen daarmee. 

De snellere optie. 


@Rutger_ 

 

INGEVULD

 

heel leuk al die tips als ik er wat aan heb. Meerdere keren heb ik gebeld en sta ik ruim meer dan een uur in de wacht en verbreekt de verbinding automatisch. 

Nouja ik betaal de gehele bedrag per maand. Maar heb er geen gebruik van kunnen maken z'n bijna twee weken, dus dan vind ik die kosten voor die periode niet heel netjes. 

Jullie bereikbaarheid is echt super slecht en ik heb echt spijt dat ik mijn keuze op jullie heb laten vallen.


@BrendaRL94 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Op het moment dat er sprake is van een storing, waarbij je bijvoorbeeld 2 weken geen gebruik kunt maken van je diensten. Dan hoef je hier uiteraard ook niet voor te betalen. 

Op het moment dat de storing dan is opgelost wordt er bepaald hoe lang de storing geduurd heeft. Het teveel betaalde bedrag wordt dan in mindering gebracht op de volgende factuur. 

De facturen die er tot dan toe geweest zijn moeten wel gewoon betaald worden. 

Overigens is het bijzonder dat je een uur in de wacht staat. Op het moment dat je belt met de klantenservice en aangeeft waarover je probleem gaat. In dit geval een betaalafspraak krijg je een sms om een betaalafspraak te maken. 

Hiermee zou het al moeten lukken om de afspraak te maken. Als je hierna nog even wacht word je doorgeschakeld naar een medewerker. 

Overigens zie ik ook dat mijn collega's al een aantal keren contact met je hebben geprobeerd op te nemen. En dat er ondertussen een voicemailbericht achtergelaten is. 

Ik zou je dan ook willen adviseren deze even af te luisteren. 


@Rutger_ 

 

Ik heb het niet over een storing, maar een apparaat dat niet werkte! Toch moet ik hiervoor betalen!

Je trekt dingen die ik zeg in twijfel! Dat is niet heel netjes! Ik heb namelijk meerdere keren gebeld en zolang gewacht tot de verbinding verbrak.

Ik heb een nieuwe nummer en die heb ik gewijzigd, maar ik heb geen voicemail dus hoe kan die ingesproken zijn en ik dat kan afluisteren! 

 

Ben echt klaar hiermee!!

 

 


@BrendaRL94 Een apparaat dat niet werkt is ook een storing. Als het tenminste om een apparaat van KPN gaat.

Bijvoorbeeld het modem. Of als ik het goed zie, in jouw geval een tv ontvanger. Overigens is het bij defecte tv ontvanger wel zo dat je alleen het tv gedeelte van je abonnement niet hoeft te betalen. 

Je internet verbinding werkt dan namelijk gewoon. 

Ik trek overigens niets in twijfel, ik schets alleen de situatie hoe hij op dat moment voor mij was. Waarbij ik dus wel een medewerker aan de lijn kreeg. 

Het telefoonnummer waarop contact is opgenomen is bij ons bekend als contact telefoonnummer. Als dit nummer wijzigt moet dat worden doorgeven bij ons. 

Ook gezien de betalingen zou ik je willen adviseren zo snel mogelijk contact op te nemen met 0800-0402. Daar kan dan ook direct het contact telefoonnummer worden gewijzigd. 

Zodra de facturen betaald zijn zal ik uitzoeken waar de vergoeding voor het niet kunnen gebruiken van de tv diensten op neer komt.Â