Skip to main content

Ik heb 13 september 2023 gebeld inzake een opzegging, in verband met een abonnement die een technische helpdeskmedewerker van KPN ‘tijdelijk’ zou afsluiten maar daar toevallig een jaarabonnement van heeft gemaakt. Klantenservice gaf aan dat ik met opzeggen@kpn.nl moest mailen en ze me telefonisch niet konden helpen. Dat heb ik op 14 september, 18 september, 4 oktober en 10 oktober gedaan. Ze hebben niet de moeite genomen om een keer te reageren. Vorige maandag heb ik een klacht hierover ingediend via het webformulier. Daar staat onder dat er binnen 5 dagen wordt gereageerd. Ik heb nog steeds niets gehoord.

Waar moeten klachten hogerop worden geëscaleerd?

Hi @Avee N en welkom op het forum! 

Erg frustrerend dat je niks over de opzegging hoort en begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt. Goed dat je een klacht in hebt gediend. 
Het e-mail adres dat je van mijn collega hebt gekregen is namelijk alleen bedoeld voor het aanleveren van documenten als je emigreert en daardoor op wilt zeggen. Niet handig en dat is ook de reden waarom je nog geen reactie hebt gekregen.

Je krijgt altijd terugkoppeling op je klacht, al is het inderdaad apart dat het niet binnen het gecommuniceerde termijn op is gepakt. 
Als je de bevestiging van de klacht hebt ontvangen dan krijg je hier altijd reactie op, uiterlijk na 10 werkdagen als het druk is. Je kunt ook met ons bellen via 0800-0402 om te vragen hoe het ervoor staat. 
Ook kun je dan inspreken dat je op wilt zeggen. Je komt dan bij de afdeling opzeggingen uit en hopelijk kunnen zij het abonnement alsnog voor je opzeggen.

Is het inmiddels wel gelukt om hier contact over te krijgen? Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt?