Skip to main content

Een raar gevoel

Lang zijn we al klant bij KPN en we hebben altijd een goede relatie onderhouden. Soms wat strubbelingen, maar dat hoort in elke relatie. Daar wordt je normaal gesproken hechter en beter van. Nu was het anders.

Vandaag was een pijnlijk moment in ons fantastische relatie. Vandaag was alles ineens anders.

Maar weer eens gebeld, aangezien de bijna alle contracten verlengd moeten worden. Contact gezocht met KPN en wordt netjes teruggebeld. Telefoon gaat en ik geef aan wat de status is en hoe we weer snel tot een mooie gezamenlijke deal kunnen komen. Dit liep toch anders. Eerste instantie was het niet mogelijk en daarna toch maar even overleg intern.

Wij willen graag bij KPN blijven als klant en normaal wil KPN ons ook als klant hebben.

Na een wachttijd van 10 minuten was de aanwezige “calculator en strateeg” er eindelijk uit bij KPN. Er kon een minimale korting gegeven worden. Hier moest ik dan wel dankbaar voor zijn. KPN gaf aan dat ik toch niet weg kon, omdat ik altijd elders duurder uit ben. Dit omdat we nog heel even aan 2 van de meerdere mobiele contracten vastzitten. Hierdoor zullen we dan combinatiekortingen mislopen, aangezien we dat nu met alle internet, tv etc wel hebben. 

ps: liever hebben we gewoon een normale goede netto prijs in plaats van al die combikortingen. Wordt het alleen maar meer overzichtelijker en begrijpelijker van. 

Er wordt dus precies gekeken wat de kans is, dat de klant kiest om weg te gaan en met die kansberekening wordt de korting bepaald. Over een half jaar krijg ik dus meer korting ( tenminste normaal gesproken 🙂 ) Over 9 maanden nog meer, etc....

KPN heeft een pracht product neergezet met hele goede service maar dit voelt voor ons heel slecht.

 

vriendelijk groet! 

Maar wat had u dan verwacht? Kpn is een bedrijf en bedrijven willen omzet en geld verdienen. Ze laten dus niet het achterste van hun tong zien. En als u daar een raar gevoel van krijgt dan zijn uw verwachtingen te hoog geweest.  U probeert bij uw werkgever toch ook het zoveel mogelijk geld per maand binnen te halen. 


En verlengen hoeft niet als je tevreden bent met de prijs en diensten die het abo nu biedt. Het enige voordeel is dat je nu een vrij contract heb met de opzegtermijn van 1 maand.


 

Een raar gevoel

Maar weer eens gebeld, aangezien de bijna alle contracten verlengd moeten worden. 

Moeten verlengd worden? Er moet helemaal niks. Uw abonnementen kunnen gewoon doorlopen met een maand opzegtermijn zoals Jan hierboven zegt.

U heeft de keuze om over te stappen of bij KPN te blijven. Tenzij u wilt verlengen met nieuwe telefoon maargoed dan zal er geen korting te bedingen zijn. Ik snap wel dat KPN geen korting gaat geven, ik vind het al knap dat het u toch is gelukt iets korting te kunnen krijgen.

Wat is uw vraag in deze eigenlijk of wilt u uw hart luchten? Via het forum kan en zal er echt geen extra korting oid gegeven gaan worden.


Hoi @Bretojo, vervelend dat je zo'n gevoel hebt overgehouden aan het gesprek. Een verlenging is inderdaad niet verplicht. Die keuze is helemaal aan jou en als het aanbod voor jou niet gunstiger is dan het abonnement wat je nu hebt kan je dat abonnement ook houden. Met nieuwe pakketsamenstellingen kan het voorkomen dat het pakket wat je nog had meer voor jou is.

Op de website worden aanbiedingen genoemd voor nieuwe klanten, die gelden niet voor bestaande klanten. Via het forum hebben we geen mogelijkheden om kortingen te bieden zoals Ferry al noemde.