Skip to main content

Beste KPN, 

Ik vond het vreemd dat Recommerce de bonus nog niet had uitbetaald naar meerdere keren contact te zoeken via e-mail en 0 reactie te ontvangen. 
 
Na wat onderzoek zijn er dus heeel veel gedupeerde. Waarom verkopen jullie dit nog zo naar jullie klanten? Want mijn beeld over jullie is nu ook scheef. Jullie weten waarschijnlijk donders goed hoe slecht Recommerce te werk gaat.


Indirect worden we door jullie dus ook opgelicht. Kan er gezegd worden dat jullie los staan van Recommerce, maar jullie blijven het “mooi verkopen” aan jullie klanten ondanks alle klachten!

Ook ik wil graag mijn bonus ontvangen waar ik recht op heb!

Graag een reactie/ oplossing hierop @KPN

Mvg,

 

Domini Verzantvoort  

  •  

Hi @Domini05, wat zuur om te lezen dat het niet goed gaat met de bonusaanvraag. 😥

Ik pak dit met je op. Wil je hiervoor je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen met de adres en abonnementsgegevens waar het om gaat?
Als je hier daarnaast wilt laten weten om welke bonus het precies gaat, welk toestel is ingeruild en welk toestel is gekocht e.d. dan kan ik dit oppakken. Hoe meer details en informatie hoe beter. 🙂


Wat fijn dankjewel!! 


Hi @Domini05, wat zuur om te lezen dat het niet goed gaat met de bonusaanvraag. 😥

Ik pak dit met je op. Wil je hiervoor je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen met de adres en abonnementsgegevens waar het om gaat?
Als je hier daarnaast wilt laten weten om welke bonus het precies gaat, welk toestel is ingeruild en welk toestel is gekocht e.d. dan kan ik dit oppakken. Hoe meer details en informatie hoe beter. 🙂

Ik heb zojuist mijn forum profiel verder ingevuld. Het toestel wat ik had ingeleverd is de i phone XR kreeg ik €53,- voor. En omdat ik een i phone 14 had gekocht heb ik recht op €150,- bonus. Recommerce 

 


Bedankt @Domini05! Even een dubbelcheck, op het 06-nummer uit je forumprofiel kan ik geen actief mobiel abonnement bij ons vinden. Klopt dit 06-nummer? Of gaat het om een ander nummer? Als je het aanpast in je forumprofiel en hier een seintje geeft kan ik verder! 


Bedankt @Domini05! Even een dubbelcheck, op het 06-nummer uit je forumprofiel kan ik geen actief mobiel abonnement bij ons vinden. Klopt dit 06-nummer? Of gaat het om een ander nummer? Als je het aanpast in je forumprofiel en hier een seintje geeft kan ik verder! 

Dat komt omdat het abonnement pas per juli ingaat! En ik overgestapt ben naar kpn met nummerbehoud.


Ahhhh, dat verklaart het. Dan moest ik want andere kanalen induiken in de systemen. Ik heb hem! 

Ik heb de afdeling die hierover gaat gemaild. Mocht ik antwoord van ze krijgen, dan laat ik het je weten! Als jij in de tussentijd al eerder bericht ontvangt hoor ik het ook graag. 🙂

Voor nu nog fijne paasdagen gewenst! 🥚


Ahhhh, dat verklaart het. Dan moest ik want andere kanalen induiken in de systemen. Ik heb hem! 

Ik heb de afdeling die hierover gaat gemaild. Mocht ik antwoord van ze krijgen, dan laat ik het je weten! Als jij in de tussentijd al eerder bericht ontvangt hoor ik het ook graag. 🙂

Voor nu nog fijne paasdagen gewenst! 🥚

Super dankjewel! Wat fijn dat je mij zo helpt, en nog wel met Pasen! Super!🐣

We wachten het af! 


@Domini05 Ik heb vanochtend bericht van de afdeling gehad dat ze dit op gaan pakken met Recommerce, dus ik verwacht dat je vrij spoedig (2 werkdagen gok ik) wat zult horen. 🤞

Mocht dat niet zo zijn, laat het weten! 


@Domini05 Ik heb vanochtend bericht van de afdeling gehad dat ze dit op gaan pakken met Recommerce, dus ik verwacht dat je vrij spoedig (2 werkdagen gok ik) wat zult horen. 🤞

Mocht dat niet zo zijn, laat het weten! 

Wat fijn! Dankjewel voor het regelen. Ben benieuwd!🙏🏼


@Domini05 Ik heb vanochtend bericht van de afdeling gehad dat ze dit op gaan pakken met Recommerce, dus ik verwacht dat je vrij spoedig (2 werkdagen gok ik) wat zult horen. 🤞

Mocht dat niet zo zijn, laat het weten! 

Wat fijn! Dankjewel voor het regelen. Ben benieuwd!🙏🏼

Hallo Sanne, 

Helaas heb ik nog geen bericht of iets van ze gehad… 


@Domini05 Ik heb vanochtend bericht van de afdeling gehad dat ze dit op gaan pakken met Recommerce, dus ik verwacht dat je vrij spoedig (2 werkdagen gok ik) wat zult horen. 🤞

Mocht dat niet zo zijn, laat het weten! 

Zou jij opnieuw contact kunnen opnemen aub? Nog niks vernomen van Recommerce.


Kan ik @Domini05! Goed dat je het meldt. Ik heb mijn collega's om een update gevraagd en wanneer je terugkoppeling mag verwachten. 

Ik houd je op de hoogte! 


Kan ik @Domini05! Goed dat je het meldt. Ik heb mijn collega's om een update gevraagd en wanneer je terugkoppeling mag verwachten. 

Ik houd je op de hoogte! 

Dankjewel!


@Domini05 Ik heb vanochtend bericht ontvangen dat de bonus gevalideerd is en deze zo snel mogelijk over wordt gemaakt. Er moest nog wat aangeleverd worden bij Recommerce, vandaar dat het even duurde. Excuses voor het lange wachten! 

Je zou het nu snel op de rekening moeten hebben!


Dank je wel Sanne, heel fijn om te horen. Dat geeft rust. 


@Domini05 Ik heb vanochtend bericht ontvangen dat de bonus gevalideerd is en deze zo snel mogelijk over wordt gemaakt. Er moest nog wat aangeleverd worden bij Recommerce, vandaar dat het even duurde. Excuses voor het lange wachten! 

Je zou het nu snel op de rekening moeten hebben!

Dankjewel Sanne! Bedankt voor alle hulp en de tijd nemen om dit te behandelen. Ga de rekening in de gaten houden. 

Ik neem ook aan dat dit bericht voor mij bedoeld is hè? En niet voor “Vissertje” 

Groetjes,

Domini 


Dank je wel Sanne, heel fijn om te horen. Dat geeft rust. 

Als je ook geholpen wilt worden zul je een eigen topic moeten opstarten. Denk niet dat het laatste antwoord van Sanne voor jou bedoeld was maar voor mij aangezien dit mijn topic is. Succes!


Oké, ik begrijp het!


Klopt, bericht is voor jou @Domini05! Graag gedaan, ik hoop dat het nu echt snel binnen is. 

@Vissertje51 Je hebt een eigen topic zie ik, dus mocht er nog iets niet goed lopen dan kun je daar het beste verder reageren. 🙂 Dat voorkomt verwarring.


Klopt, bericht is voor jou @Domini05! Graag gedaan, ik hoop dat het nu echt snel binnen is. 

@Vissertje51 Je hebt een eigen topic zie ik, dus mocht er nog iets niet goed lopen dan kun je daar het beste verder reageren. 🙂 Dat voorkomt verwarring.

Het is binnen! Super bedankt 🙏🏼


Super! Fijn dat het gelukt is. 

Graag gedaan en bedankt voor het terugkoppelen. Fijn weekend! 😄


Hallo Sanne,

ik heb het begrepen, maar ik hoop dat ik nu snel net zo blij kan zijn als Domini05.