Skip to main content

Goedenavond KPN,

Op 20 april heb ik mijn mobiele abonnement verlengd inclusief nieuwe iPhone 13 mini. In de maand april gold een extra inruilbonus van je oude mobiele telefoon van 100 euro bovenop de waarde die je oude telefoon waard is. Via het formulier op jullie website heb ik de aanvraag voor inruil gedaan en mijn oude iPhone opgestuurd naar Recommerce. Inmiddels heb ik wél de waarde van mijn oude telefoon ontvangen, maar niet de extra bonus van 100 euro.

 

Ik heb inmiddels 3 verschillende verhalen te horen gekregen hoe ik deze 100 euro zou kunnen ontvangen:

  • Na ontvangst van mijn oude telefoon door Recommerce zouden zij een seintje geven naar KPN en zou KPN mij de 100 euro overmaken;
  • Ik ben doorverwezen naar Apple, want de fabrikant zou verantwoordelijk zijn voor de bonus. Klonk mij erg onwaarschijnlijk in de oren en ja hoor: na contact met Apple werd ik weer vrolijk terug verwezen naar KPN;
  • Vervolgens werd ik naar Recommerce verwezen. Zij moeten deze extra 100 euro bonus overmaken;
  • Maar nu heb ik een mail terug ontvangen van Recommerce waarin zij aangeven dat ‘er geen bonus is gekoppeld aan mijn order’ en ‘dat ik tijdens het aanmaken van mijn dossier geen enkele aanbieding zou hebben geselecteerd’.

Ik ben zo langzamerhand aardig zat om van het kastje naar de muur te worden gestuurd… Ik heb keurig alle formulieren van de website van KPN ingevuld en gebruikt, mijn toestel opgestuurd, ontvangstbevestiging ontvangen en de waarde van mijn telefoon inmiddels ontvangen, maar hoe krijg ik in hemelsnaam de extra 100 euro die is toegezegd door KPN bij verlenging van mijn abonnement?!?

Kan iemand me hiermee verder helpen?

 

@Sandra0252 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je al zo lang wacht op je inruilbonus. 

En ook dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen!

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Goedemiddag Rutger, als het goed is, is mijn forumprofiel ingevuld. 

Ik hoop dat je me verder kunt helpen…

 


Beste KPN, 

Kunnen jullie me laten weten wanneer ik een antwoord kan verwachten?

Dank alvast.

 


@Sandra0252 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Zou je onder het kopje "persoonlijke opmerkingen" in je forumprofiel nog het trade in nummer van Recommerce kunnen invullen? 

Dan kan ik met mijn collega's schakelen en uitzoeken wat de stand van zaken is. 


@Rutger_ De gevraagde gegevens zijn toegevoegd aan mijn forumprofiel. Ik hoor het graag, alvast bedankt!


@Sandra0252 Dankjewel, en welk toestel is er ingeruild? 


@Rutger_  Heb ik toegevoegd aan ‘persoonlijke opmerkingen’ in mijn forumprofiel. 


@Sandra0252 Bedankt voor het invullen van je profiel! 

Ik heb je gegevens doorgezet naar mijn collega's. Zij gaan hiermee aan de slag.

Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! 


@Rutger_ Dag Rutger,  kun je me laten weten of er al meer informatie bekend is en/of op welke termijn ik deze kan verwachten? Alvast bedankt! 


@Sandra0252 Ik heb inderdaad meer informatie mogen ontvangen. 

Jouw situatie was een bijzondere. Vandaar dat het voor jou ook helaas wat langer duurt. 

Ik zie dat de validatie ondertussen goed is gegaan, maar dat de uitbetaling nog even kan duren. 

Je mag er vanuit gaan dat het geld binnen ongeveer 3 weken aan je uitbetaald wordt.Â