Skip to main content

Beste KPN, 

Ik vond het vreemd dat Recommerce de bonus nog niet had uitbetaald naar meerdere keren contact te zoeken via e-mail en 0 keer reactie te ontvangen. De betaling van €217,- voor mijn ingeleverde toestel heb ik wel ontvangen. Het gaat om €100,-. Als ik dit wist had ik het nooit gedaan.

Diverse malen het bewijsstuk geleverd.
 

Ook ik wil graag mijn bonus ontvangen waar ik recht op heb!

Graag een reactie/ oplossing hierop @KPN

Mvg,

 

Robin van de Kraats 

Hi @Robbbvdk! Welkom op het forum.

Dit komt vaker voor. De 100 euro wordt later uitbetaald dan de betaling voor het toestel. Hier zit maximaal 6 weken tussen. 

Hoe lang geleden is het dat je de 217 euro hebt ontvangen? En wanneer heb je voor het laatst contact met Recommerce gehad?


Hi Bram,

Dit heb ik 9 mei ontvangen. Toevallig hebben ze vandaag gemaild.

Groetjes,

Robin


@Robbbvdk dan wacht ik het nog even met je af. Excuses voor het ongemak. 


@Robbbvdk heb je de bonus ondertussen ontvangen? Als dat niet zo is, laat dan nog weten wat je trade-in referentie is en ik ga er voor je achteraan. Als het wel is opgelost, klik dan het beste antwoord aan. 🙂


Ben ‘blij’ dat ik niet de enige ben die problemen heeft met Recommerce. Meer dan 2 weken geleden mijn ‘oude’ iPhone X opgestuurd naar Recommerce. Paar dagen later stond het inruilbedrag op mijn rekening. Na diverse keren telefonisch contact te hebben gehad met KPN, omdat de EUR 100,-- bonus niet was overgemaakt door Recommerce, werd mij een formulier door KPN opgestuurd zodat ik contact kon opnemen met Recommerce… 

(door computer gegenereerde)Reactie van Recommerce:

"Na controle blijkt dat je een inruilverzoek hebt gedaan zonder deelname aan de bonus te valideren, zoals aangegeven in de inruilbevestiging K646CXXXXXX.

Het spijt me, maar onder deze omstandigheden kunt u niet profiteren van de bonus.
Met vriendelijke groet,  Aicha, Recommerce Solutions"

Erg teleurstellend allemaal.

GertJan L.

 


Wat ongelooflijk veel klanten van KPN zijn gedupeerd door Recommerce.

Ik lees dit niet alleen op dit forum maar ook op de site van AVROTROS RADAR. Zij raden aan rechtsbijstand in te schakelen (wat ik zeker ook ga overwegen) als de beloofde EUR 100,-- inruilbonus niet wordt uitbetaald.

Je hebt een overeenkomst met KPN (verlenging abonnement en aanschaf nieuwe iPhone 14 Pro) en niet met Recommerce. Maar als de door KPN beloofde EUR 100,-- inruilbonus (op de KPN site) niet wordt uitbetaald (wat je als KPN klant dan fout hebt gedaan wordt niet gegeven) wordt je door KPN naar Recommerce gestuurd om je EUR 100,-- te claimen.

GertJan L.