Skip to main content

Bij mij precies hetzelfde. Recommerce weigert al maanden om mij de beloofde inruilbonus van € 100 uit te betalen. Zij zijn telefonisch niet bereikbaar en per e-mail wordt steeds de boot afgehouden. Zeer klantonvriendelijk bedrijf. Ik heb aan alle voorwaarden voor de bonus voldaan. Na indiening van een klacht per e-mail bij KPN kreeg ik een zeer onbeschofte dame aan de lijn die mij niet liet uitpraten en mij alleen maar inpeperde dat ik bij Recommere mijn beklag moest doen, en dat KPN in dit geval niets voor mij ging doen. Merkwaardige gang van zaken want je wordt bij aankoop van een nieuwe telefoon door KPN actief verwezen naar Recommerce voor inruil van je oude. Het lijkt wel of die twee onder één hoedje spelen want op het forum zijn de reacties van KPN medewerkers over alle klachten over dit onderwerp opvallend terughoudend. Iedereen is gezien het grote aantal klachten nu wel gewaarschuwd: ga nooit in zee met Recommerce! Ik ben hier nog niet klaar mee en ga hen nu om te beginnen op Trust Pilot een gepaste review geven. 

 

Admin afgesplitst

Hoi @PeterPaul 

Welkom op het Forum van KPN.

Via het systeem kan een KPN Moderator even voor jouw gaan kijken binnen je gegevens, wat de status is omtrent Recommerce? maar ook welke stappen hierin ondernomen moeten worden, om te zorgen dat jij die 100,- euro krijgt.

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een moderator je gaat voorzien van antwoord hierop, al kan dit soms sneller zijn.


Hi Slimmerik, 

Ik heb mijn profiel aangevuld zoals gevraagd. Ik wacht het af. 

Groet, 

Peter Paul


Hi @PeterPaul, wat een nare situatie dat je niet verder komt. 

Een inzage in de status ervan heb ik zelf niet, ik kan dit echter wel doorzetten. Ik heb dan nog wel 3 dingen van jou nodig. Je ordernummer van je nieuwe abonnement bij ons, een Trade In nummer dat je van Recommerce hebt gekregen en het merk en modelnaam/nummer van je oude toestel. 

Dit mag je weer bij "Persoonlijke opmerkingen” invullen.

Ik hoor graag van je. 


@ Moderator: done. Ik wacht het weer af …

Groet, Peter Paul


Dankjewel, ik heb het bij deze doorgezet en wacht een reactie af. 


Volgens Recommerce zou KPN de bottleneck zijn.

Gisteren kreeg ik - naar aanleiding van een door mij op Trustpilot geplaatste negatieve recensie van Recommerce - bericht van ‘Manon’ (Reprise Recommerce), vanaf e-mailadres support@support-tradein-recommerce.zendesk.com met als onderwerp “Trade-in nr. K64E508D97F6AD”.

Het bericht luidt als volgt (copy/paste):

Quote:

Hallo,
 
We willen je graag informeren dat we in afwachting zijn van een antwoord van KPN, zodat zij ons kunnen vertellen of je bonus wel of niet gevalideerd moet worden.
 
Uw ordernummer is nooit naar ons verstuurd door KPN, dus u zou niet in aanmerking komen en wij moeten de instructies van KPN volgen. We hebben echter een bevestiging gevraagd aan KPN om er zeker van te zijn dat dit geen fout van hun kant is.
 
We nemen binnenkort contact met je op.
 
Met vriendelijke groet,
Manon
 
Recommerce Solutions
Klantenservicetijden :
Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
 
?name=inline-150126417.png

Cordialement,
Manon de Recommerce

Unquote

Dus hoe zit dit nu? Elkaar de bal toespelen over het hoofd van de klant.


Ik heb deze vraag uitgezet en ik wacht nog een reactie af, komt goed! Je hoort zo snel mogelijk hier van mij, je hoeft zelf niet meer te bellen. 


@PeterPaul, het is gelukt. De bonus wordt buiten je reguliere facturen om uitbetaald, het wordt binnen 7 dagen op je rekening gestort. 

Nogmaals mijn excuses dat dit zo lang heeft moeten duren. 


Dank je wel @Alex_P voor jullie inspanningen. Top dat dit alsnog gelukt is! Waardeer ik zeer. 👍


Dank je wel @Alex_P voor jullie inspanningen. Top dat dit alsnog gelukt is! Waardeer ik zeer. 👍

Geen probleem, graag gedaan. 


Reageer