Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,


Gedurende de afgelopen 24 maanden zijn uw internetkosten zeer regelmatig gestegen! Om de een of andere reden begrijp en respecteer ik het, maar als jullie deze frequentie en heel vaak blijft verhogen zonder enige logische reden, dan , ondanks mijn lange geschiedenis als trouwe klant in de toekomst zal ik stop  zeker  met KPN als internet provider.

Als het een zakelijke tactiek van KPN afdeling verkopen  is om via druppel methode laten vallen en elke keer 2 euro, 3 euro of 4 euro toe te voegen om het maandbedrag internet te vergroten, is het ontwikkelen en vergroten van de KPN-business, dan werkt het voor mij niet en zal ik in de toekomst stop bij jullie, dan zoek ik een goedkopere internetprovider. 

Mocht ik de komende maanden nog een keer de internetprijzen verhogen dan stop ik zeker met KPN en zal ik via al mijn social media platformen informeren en adviseren over mijn laatste vervelende ervaring met KPN.

Met vriendelijke groet,
F.Nurifar/

KPN verhoogd maar 1 keer per jaar de prijzen. Als het bij u vaker in een jaar voor komt, dan is het verstandig om eens goed uw facturen na te kijken denk ik.

Ook kan het geen kwaad om zo nu en dan eens uw abonnement aan te passen naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan is vaak wat voordeliger.


Hallo,

Heel erg bedankt voor uw antwoord en terugkoppeling.
Ik zou het op prijs stellen als u uw systeem zou willen controleren om er zeker van te zijn dat ik maandelijks de juiste bedragen betaal. In vergelijking met wat ik betaal, biedt uw website goedkopere maandabonnementen.

Hieronder vindt u informatie over mijn factuur die u mogelijk in uw systeem moet controleren.

klantnummer xxxx

 

Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur € 58,98. Deze factuur hoort bij klantnummer xxx. Het bedrag bestaat uit deze kosten:

Toeslag € 58,98
Totaal € 58,98

Met vriendelijke groet,
F.NURIFAR/
🙏

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 


Hallo @F.Nurifar ,

Wanneer je niet zelf af-en toe jouw abonnement verlengt, ga je steeds meer betalen. Elk jaar worden de prijzen per 1 juli namelijk verhoogd. 

Door zelf te verlengen, ga jij een lagere prijs betalen voor jouw abonnement. 

Je kunt jouw abonnement dus goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

Internet begint bij 42,50. Internet en TV heb je al vanaf 55,00. En dan ben je dus goedkoper uit dan de 58,98 die je nu maandelijks betaalt.  


Internet begint bij 42,50. Internet en TV heb je al vanaf 55,00. En dan ben je dus goedkoper uit dan de 58,98 die je nu maandelijks betaalt.  

Maar niet zo denderend veel. Iemand die internet en tv heeft voor € 58,98 bij een abonnement waar al jaren niets aan gebeurt is heeft eigenlijk nog niet zo heel veel te klagen. 


Internet begint bij 42,50. Internet en TV heb je al vanaf 55,00. En dan ben je dus goedkoper uit dan de 58,98 die je nu maandelijks betaalt.  

Maar niet zo denderend veel. Iemand die internet en tv heeft voor € 58,98 bij een abonnement waar al jaren niets aan gebeurt is heeft eigenlijk nog niet zo heel veel te klagen. 

Ik vraag mij af of de topicstarter wel TV heeft. Mogelijk alleen internet 100 Mbit/s of 200 Mbit/s? 

Maar OK, zelfs met TV erbij kan er 3,98 per maand bespaard worden. (58,98 - 55,00)  


Misschien nog handig te vermelden voor @F.Nurifar dat dit een forum, of sinds kort ookwel een Community is. Met andere woorden; hier helpen enthousiaste KPN klanten elkaar. Er kan door een moderator van KPN worden meegekeken, maar dat kan wat langer duren. (En het is openbaar) Mocht je rechtstreeks hulp willen kan je het beste de klantenservice bereiken via de mogelijkheden op deze pagina; https://kpn.com/contact

Maar met de goede info van @Noordzee en @Nick83 kom je ook al heel ver denk ik :)


Ha @F.Nurifar, welkom! Een terechte vraag en ik zie dat Noordzee mooi uitlegt hoe het werkt met de verhoging etc. Daarnaast dank aan ikheetjeff voor het uitleggen hoe de community werkt, hopelijk verschaft dat wat verduidelijking! Ik denk dat je er met bovenstaande informatie wel uit komt, maar mocht je toch nog vragen hebben of als je wilt dat iemand eens meekijkt of jouw abonnement nog bij je past, bel dan even met de collega's via 0800-0402. 


Reageer