Skip to main content

Ben overgestapt naar andere provider per 1 juni

ontvang een nieuwe rekening met abonnement kosten en online aankopen van Apple Music die ik niet heb gedaan

Welkom op het forum @Lilianmargarethe! Heb je eerder wel aankopen bij Apple gedaan? Of is dit de eerste keer dat je het op de factuur hebt staan? Verder wil ik je vragen even op onze blog over online aankopen via KPN betalen te kijken. Daar staat veel informatie om je meer inzicht te geven in waar de kosten vandaan komen. Laat je hier weten of je daarmee gevonden hebt waar de kosten vandaan zijn gekomen? 


Het was een proefabonnement en dat is op tijd opgezegd. Ik kan ook zien dat ik geen abonnee meer ben van Apple Music, en toch is er een bedrag van 9.95 berekend.


@Lilianmargarethe bij KPN betaal je altijd een maand vooruit. Dit kan betekenen dat je soms een bedrag op de factuur ziet dat een maand later vergoed wordt. Was de factuur die je hebt gekregen een eindfactuur? En heb je nog andere lopende abonnementen bij KPN of alleen het opgezegde abonnement?

Als laatste wil ik je vragen of je bij het opzeggen van Apple Music deze stappen hebt gevolgd. 

 


Ik heb bij het opzeggen de goede stappen gevolgd, want ik ben geen abonnee meer, dat zie ik ook in de instellingen van mijn telefoon. Het is of was geen eindafrekening dus ik zou nog een creditnota kunnen verwachten.

dankjewel en ik wacht nog even af.


Is helemaal goed @Lilianmargarethe. Omdat ik er vanuit ga dat dit het geval is ga ik het topic voor je sluiten. Komt er nu geen eindafrekening laat het dan hier weten. Dan open ik het topic en kunnen we gelijk verder. 

Als dit zo is vul dan wel voor dat moment je profiel in. Dan kan ik gelijk alles inzien. 


Dankjewel voor de uitleg en je hulp