Skip to main content

Ik zeg op 27okt mijn vast nummer op, krijg daar een bevestiging van met de mededeling dat de verbinding per 25nov wordt afgesloten. Alles prima…

Maar op diezelfde datum, 25nov, valt er een nieuwe factuur voor vast bellen op de mat: voor de periode 1dec-31jan ?!!!!!!!

Ik bel de helpdesk die me doodleuk mededelen dat op mijn adres nooit een vast nummer is geregistreerd… da’s heel bijzonder… dus waarom dan deze factuur ? Daar hebben ze geen antwoord op.

Het is werkelijk om te huilen…. ik zou eigenlijk restitutie moeten krijgen voor de periode 25nov-30nov waarvoor ik al betaald heb, maar die factuur hebben ze dus ook nooit gestuurd blijkbaar…

Iemand anders dit zo meegemaakt ?? Ik ga dus echt niks betalen, ik heb als bewijs de bevestiging van mijn opzegging met de datum van ingang.

 

Dat kan gebeuren.  De factuur was dus al gemaakt.  De volgende faktuur is de slotnota waarop het teveel betaalde wordt gecrediteerd. Het heeft elkaar dus gekruist.  In de voorwaarden staat dat kpn 2 maanden de tijd heeft om de slotnota te maken.  U bent daar mee akkoord gegaan.  Eventuele kosten voor niet betalen zijn terecht mocht u die krijgen. 


ik heb op 23 oktober opgezegd en de factuur voor 1dec-31jan was toen al gemaakt ??? da’s op z’n minst gezegd bijzonder….


Het facturen stopt op het moment dat het abonnement ook echt is gestopt dus op 25-11. De factuur is waarschijnlijk op 22 of 23-11 gemaakt.  De computer ziet niet dat het abonnement GAAT stoppen maar alleen dat het gestopt IS. Vandaar dat het dus elkaar gekruist heeft.