Skip to main content

Ik gebruik de KPN app om mijn maandelijkse rekening te betalen. Hoe kan ik het toesturen van een rekening via de gewone post stopzetten?

Hallo @Snailmail stoppen even bellen met 0800 0402 en je krijgt in hdet vervolg een melding via de mail dat de factuur voor je klaar staat en je kunt downloaden in MijnKPN.

Nog makkelijker is meteen een automatische incasso te regelen, ben je nooit te laat met betalen.


Dank je. Ik ga bellen. Ik hou het graag zelf in de hand en doe al mijn betalingen op dezelfde dag en dus nooit telaat.


Dank je. Ik ga bellen. Ik hou het graag zelf in de hand en doe al mijn betalingen op dezelfde dag en dus nooit telaat.

Hallo @Snailmail stoppen het kan zijn dat KPN je gaat verplichten via automatische incasso te betalen na aanpassing van het sturen van de factuur per mail i.p.v. per post.

Het is ook een standaard iets bij consumenten, daar kunnen de abonnementen in principe alléén maar per incasso betaald worden. Je hebt gewoon geen keus.

Of KPN moet haar beleid veranderd hebben.

 


Gewoon dus weer eens een superlullige KPN aktie. Ik hoor het wel en anders maar niet.


Hallo @Snailmail stoppen laat s.v.p. de (goede) afloop even weten.

Succes.

Â