Skip to main content

Ik heb een rekening van sedgwick gekregen van een vermeende schade op 4-11-2019.

Ik was net eigenaar van de woning en op verzoek van de kpn monteur moest ereen nieuw kunstof kastje gemonteerd worden. Er is nooit over schade of over kosten gesproken en nu krijg ik bij a 3 jaar na datum een rekening.

De oude bewoner is inmiddels overleden .

Kan iemand mij vertellen wat ik hiermee moet.

Ik heb ook een rekening gekregen van sedgwick. Over een schade van 4-11-2019.

Het kunstof kastje is toen vernieuwd op aanraden van de kpn monteur. Er is nooit iets verteld over kosten of schade of i.d.

Ik had het huis net aangekocht en de oude bewoner is inmiddels al een jaar overleden. Hier kan ik het sus niet terughalen.

Wat kan/ moet ik met deze rekening.

Ik hoor het graag.


Admin: reactie verplaatst naar eigen topic


Hallo @Leon. , je hebt hier al een topic over geopend  en daar is ook gereageerd. 

Het is niet toegestaan 2x een topic over hetzelfde onderwerp te openen, is verwarrend en je wordt er niet sneller meegeholpen.

 


Goedenavond @Leon., ik heb jouw berichten samengevoegd in dit topic.

Wat bijzonder, dat je bijna 3 jaar na dato een factuur ontvangen hebt. Als er onduidelijkheid is over de factuur, dan zou ik zeggen contact opnemen met degene die de kosten in rekening brengt…
Heb je al contact opgenomen met Sedgwick en bij hen bezwaar gemaakt tegen de ontvangen factuur? Zo ja, wat hebben zij aan jou uitgelegd?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!