Skip to main content

Ik heb mijn tv rekening betaald en ben al meer dan 2 uur verder en hij werkt nog steeds niet 

Heeft u dat dmv Ideal betaald of handmatig overgemaakt?


Via de betaallink in de mail


Via de betaallink in de mail

Hoi @MJoosten 

Dat is een betaling via iDeal geweest, en die worden vaak snel verwerkt door het betaalsysteem van KPN.
Normaal gesproken, zouden de diensten na 1 a 2 uur weer moeten werken, maar dat is geen garantie.

Zou je daarom eens het modem van KPN en de TV ontvanger eens voor een paar minuten van het stroom willen halen.
Als eerste zet je dan het modem weer aan, en wacht totdat het modem volledig is opgestart en dus weer standby staat, vervolgens doe je hetzelfde met de TV-ontvanger, en laat hem net zoals het modem volledig opstarten.

Hiermee krijgen zowel het modem als de TV-ontvanger weer de meest actuele informatie binnen vanuit de centrale, en is het goed mogelijk dat je daarna weer gewoon televisie kunt kijken.

Zo niet, dan zou je ook nog de storingsdienst van KPN kunnen bellen, via 0800-0402 om te laten controleren of het wel allemaal goed is gegaan in het systeem.
De storingsdienst van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar!
Spreek nadat de voice repons stem heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik heb een storing 

Laat even weten of dit alles het probleem heeft verholpen.

 


Het werkt nog steeds niet alle stekkers eruit gehad nu weer opnieuw aan tv laad niet verder dan 85 procent krijg er nu wel langzaam de schijt van gisteren al betaald en nog steeds helemaal niks 


Het werkt nog steeds niet alle stekkers eruit gehad nu weer opnieuw aan tv laad niet verder dan 85 procent krijg er nu wel langzaam de schijt van gisteren al betaald en nog steeds helemaal niks 

 

Hoi @MJoosten 

Dan zou je nu toch echt even telefonisch contact moeten opnemen met KPN.
Laat je in dit geval doorverbinden met de afdeling Betalingen en Facturatie (spreek dit dus in, nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt), want die kunnen alles inzien omtrent binnenkomende betalingen, en ook waar het in jouw geval mogelijk spaak loopt.

Zei kunnen ook direct actie ondernemen, mocht het ergens niet goed gaan.
Dus bel even met 0800-0402 en je weet wat er aan de hand is, maar ook waneer je snel weer televisie kunt gaan kijken.


Heb ik al meerdere keren gedaan maar zie gewoon dat er tegen me gelogen word vanmorgen zeiden ze ja blokkade is eraf tv en internet moet t doen nu inmiddels 3 a 4 uur later nog steeds niks en dan zeggen ja stekkers eruit en nieuwe erin ook dat gedaan en t geeft 0 resultaat bel niks meer dan pech gehad maar vind t niet normaal dat je betaald en niks hebt 


Heb ik al meerdere keren gedaan maar zie gewoon dat er tegen me gelogen word vanmorgen zeiden ze ja blokkade is eraf tv en internet moet t doen nu inmiddels 3 a 4 uur later nog steeds niks en dan zeggen ja stekkers eruit en nieuwe erin ook dat gedaan en t geeft 0 resultaat bel niks meer dan pech gehad maar vind t niet normaal dat je betaald en niks hebt 

 

Hoi @MJoosten 

Heel vervelend en ook naar voor je, want dit is uiteraard niet wenselijk en de bedoeling.
Vul daarom je forum profiel volledig in, denk hierbij aan je klantnummer, 06-nummer, postcode en huisnummer, geboortedatum en in het veld persoonlijke opmerkingen zet je de laatste vier cijfers van je IBAN rekeningnummer.

Deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor jezelf en een KPN moderator.

En KPN moderator kan dan in je klant gegevens duiken, om te zien waar het nu fout gaat.
Hou wel rekening met een wachttijd van enkele dagen, voordat een moderator je probleem gaat behandelen, al kan het soms ook sneller zijn (hangt af van de drukte).

(oh ja, zonder een volledig ingevulde forum profiel, kan een moderator je niet helpen, dus niet vergeten in te vullen)


Hi en welkom op ons forum @MJoosten.

Niet fijn dat je afgesloten bent en het heraansluiten langer duurde dan je verwachtte. Zo gauw je via de betaallink betaald hebt, wordt je zo snel mogelijk weer aangesloten. Meestal is dat binnen enkele uren, het moment van de dag waarop je je betaling doet kan daarop invloed hebben. Zie daarvoor het artikel waar ik naar verwijs. Als je intussen nog niet aangesloten bent, bel dan weer met de klantenservice. Via het forum hebben we helaas geen opties om je opnieuw aan te sluiten.