Skip to main content

Hallo,

Ik probeer al vanaf vorige week mijn bank rekening nummer aan te passen via Mijn KPN voor de incasso alleen lukt dat niet.

Voor mijn vaste aansluiting zegt het systeem OK maar past hem niet aan.
Voor mijn mobiele aansluiting krijg ik als sinds vorige week een fout melding.

=== Start Quote fout melding ===

Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.
=== End Quote fout melding ===

Als ik op de KPN website zoek dan kom ik telkens in een route naar Mijn KPN met de niet werkende tool om je rekening nummer aan te passen.
 
Heb vervolgens gezocht naar een eMail adres om KPN op de hoogte te stellen maar helaas helemaal niet. Kan alleen maar een gekke chat robot vinden en telefoon doe ik liever niet aangezien getallen over een voice interface nog al eens omvallen en dan moet je dat weer herstellen.
 
Dus wanneer is KPN van plan om Mijn KPN te repareren zodat ik mijn bank rekening nummer kan aanpassen?
 

Hallo @stardust ,

Jammer dat het wijzigen van je rekeningnummer online niet lukt. 
 

KPN geeft geen chat meer en het forum is geen goede plek voor zo’n wijziging in verband met uit te voeren controles. 
 

Bel toch maar met 0800-0402, doordeweeks dagelijks bereikbaar tussen 8.00 en 20.00. Blijf aan de lijn en negeer eventueel die spraakcomputer. Op een bepaald moment komt er een echte medewerker aan de lijn die jou gaat helpen met de wijziging.Â