Skip to main content

Beste,

Ik probeer sinds een aantal weken mijn rekeningnummer te wijzigen. In de MijnKPN app wordt de wijziging verwerkt, maar op het moment dat ik de app opnieuw open staat mijn oude rekeningnummer er weer. Zelfs na 2x het rekeningnummer telefonisch te laten wijzigen door een KPN medewerker is dit nog altijd het geval. Zou iemand me hierbij kunnen helpen, factureren op het oude rekeningnummer gaat voor problemen zorgen.

Helaas is het niet mogelijk om dit via het forum te doen, dit in verband met verificatie problemen. De enige twee opties die u heeft is om toch nogmaals te bellen met 0800-0402 of om langs te gaan bij een van de vele KPN winkels te vinden op www.kpn.com/winkel

 


Hi @Jeltodejong en van harte welkom op ons forum.

Niet fijn dat 't aanpassen van je rekeningnummer zo veel moeite kost. Wat @Ik_Hussel hierboven aangeeft klopt. In verband met verificatie hebben we via het forum helaas niet de mogelijkheid om het voor je aan te passen. Ik hoop toch dat je er snel uit komt via onze klantenservice of een KPN winkel in jouw buurt.


Ik heb exact dezelfde ervaring. Inmiddels ben ik er helemaal klaar mee na 6 pogingen vanaf mijn kant om m'n rekeningnummer te wijzigen via de helpdesk. Telkens wordt er vanalles beloofd door KPN-medewerkers (“uw rekeningnummer wordt nu echt gewijzigd”, “We bellen u terug”, “U kunt er van op aan dat het nu echt gewijzigd is -3x, “u ontvangt een bevestiging”)” enzovoort enzovoort. Ik uit niet gauw mijn frustraties op een forum, echter nu verwacht ik toch echt van KPN dat er actie ondernomen wordt. Ik krijg inmiddels betalingsherinneringen waar ik helemaal niet op zit te wachten, ik wil gewoon betalen maar dan verwacht ik wel dat het wijzigen van een rekeningnummer door jullie wel opgelost wordt. 

Ik verwacht nu graag reactie van jullie kant


Sterkte Arjan, het is bij mij helaas nooit opgelost dus heb ik mijn contract stopgezet en stap ik per april over naar een andere provider. Bleek helaas de enige optie. Zonde, want in al die jaren mobiel en thuis bij KPN te hebben gecombineerd altijd dik tevreden geweest.


Rot om dat te lezen @Arjan107. Het is een open deur, maar dat is de bedoeling natuurlijk niet. Zoals ik hierboven al vertelde kunnen we via het forum helaas geen rekeningnummers wijzigen. We kunnen via deze weg niet de benodigde verificatie doen. Ik raad je toch aan om het nog een poging te geven, en nog eens te bellen met onze klantenservice. Onze facturatie afdeling moet je hier gewoon mee kunnen helpen.