Skip to main content

rekeningnummer wijzigen

@Harriet van der Basch Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om je rekeningnummer te wijzigen. 

Gaat het hier om een wijzigen voor de vaste diensten of voor mobiel? 

Zou je ook je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Het wijzigen van het rekeningnummer werkt niet.

Je kunt het wel wijzigen en de melding dat de wijziging is opgeslagen verschijnt maar zodra je opnieuw inlogt zijn er geen wijzigingen doorgevoerd.

Het betreft hier een wijziging voor vaste diensten.

 

Gaarne spoedig oplossen daar het geregistreerde nummer gaat wijzigen!!

 


Ik moet hier vanuit KPN nog even aan toevoegen dat we dit via het forum niet kunnen wijzigen.
Je kunt je betaalgegevens wijzigen via je MijnKPN, als het daar niet lukt kun je hierover met ons bellen op 0800-0402


Als je belt met het aangeven nummer wordt er ook gezegd dat je dit via mijn KPN moet doen en wordt de verbinding verbroken 🥹


Ook hier is het niet gelukt het rekeningnr te wijzigen. het is toch van de gekke dat dit probleem al zo lang bekend is en niet wordt opgelost


Ik heb precies hetzelfde… op MijnKPN krijg je netjes ‘Uw wijzigingen zijn verwerkt.’, maar er gebeurt niets mee. Gebeld met 0800-0402 en die hebben het aan hun kant gewijzigd, maar na paar uur staat nog steeds mijn oude rekening nummer erin.


bedankt voor je terugkoppeling, er kan altijd even overheen gaan voordat het rekeningnummer ook daadwerkelijk gewijzigd is.
Zo kan het zijn dat de eerstvolgende factuur nog van het oude rekeningnummer afgeschreven zal worden


Het wijzigen van het rekeningnummer werkt niet.

Je kunt het wel wijzigen en de melding dat de wijziging is opgeslagen verschijnt maar zodra je opnieuw inlogt zijn er geen wijzigingen doorgevoerd.

Het betreft hier een wijziging voor vaste diensten.

 

Gaarne spoedig oplossen daar het geregistreerde nummer gaat wijzigen!!

 

Nu exact hetzelfde. Verderop wordt gemeld dat er enige tijd overheen kan gaan dus kijk volgende week maar weer. Maar als dit zo is dan lijkt het me beter om te melden dat er enige tijd voor de verwerking nodig is ipv Is verwerkt.


Het wijzigen van het rekeningnummer werkt niet.

Je kunt het wel wijzigen en de melding dat de wijziging is opgeslagen verschijnt maar zodra je opnieuw inlogt zijn er geen wijzigingen doorgevoerd.

Het betreft hier een wijziging voor vaste diensten.

 

Gaarne spoedig oplossen daar het geregistreerde nummer gaat wijzigen!!

 

Nu exact hetzelfde. Verderop wordt gemeld dat er enige tijd overheen kan gaan dus kijk volgende week maar weer. Maar als dit zo is dan lijkt het me beter om te melden dat er enige tijd voor de verwerking nodig is ipv Is verwerkt.

Hoi @Ronald Span en welkom hier op ons forum :)

 

bedankt voor je terugkoppeling, er kan altijd even overheen gaan voordat het rekeningnummer ook daadwerkelijk gewijzigd is.
Zo kan het zijn dat de eerstvolgende factuur nog van het oude rekeningnummer afgeschreven zal worden

Mijn collega @Thomas heeft dit eerder al aangegeven in het topic :)

Mocht je hier verdere of aanvullende vragen over hebben, dan kun je het best even bellen met 0800 0402 en vragen of ze je door kunnen verbinden met de afdeling 'Collections'.Â