Skip to main content

Ik wil graag mijn rekeningnummer omzetten naar ****. Dit lukt niet via de site of de app,

 

Admin: rekeningnummer verborgen vanwege privacy

@B.Willen , het is niet verstandig om in een openbaar forum privegegevens te vermelden. Een moderator zal deze verwijderen. Het wijzigen zou via Mijn KPN eenvoudig moeten kunnen.  Vul zoveel mogelijk je forum profiel in dan kan een moderator hier denk ik wel iets mee doen.


Een hele goedemorgen @B.Willen!

Er is momenteel een issue met het wijzigen van gegevens via MijnKPN Web en de MijnKPN app.
Neem je telefonisch contact met ons op, dan wordt je per SMS weer doorverwezen naar MijnKPN en zo zit je in een ‘loop’. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Ik geef een seintje in het topic zodra het issue verholpen is.
 

Vul zoveel mogelijk je forum profiel in dan kan een moderator hier denk ik wel iets mee doen.

Helaas! 😔 Het wijzigen van gegevens moet altijd op basis van een verificatie per SMS en dat gaat via het forum niet handig.


We hebben vandaag (06-09-2022) het bericht gekregen dat deze storing opgelost is. Het wijzigen van gegevens is weer mogelijk via de MijnKPN app.

Excuses voor het ongemak!


Bij mij lukt het vandaag nog steeds niet om het rekeningnummer te wijzigen.


Dat loupe gebeuren bij KPN heb ik ook ervaren. Ik zie nog veel meer mensen/klanten.

Ze doen er niets aan. Via mijn.kpn is het ook niet te wijzigen voor 1 mob nr.

 

hoe kan dit???? KPN