Skip to main content

Tussen ca. 1 oktober 2021 en heden heb ik gebruik moeten maken van een Huawei 4G sim draadloze  internetverbinding omdat KPN (nog) geen internet kon leveren in mijn nieuwe (nieuwbouw)woning.
Dit was een zeer beperkende oplossing met slecht bereik, lage snelheid en databundels die telkens op gingen. Meerdere keren KPN moeten contacten hierover.

Ik betaalde echter al die maanden wel mijn reguliere abonnementskosten.
Ik wil daarom restitutie aanvragen voor deze periode. Dit was mogelijk volgens een klantenservice medewerker, maar tot op heden heeft niemand mij in de richting van een formulier kunnen sturen.

Hoe vraag ik restitutie aan?
Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid van je topic

U mag u gegevens achterlaten in u profiel. Deze gegevens zijn dan alleen zichtbaar voor medewerkers. Zij kunnen kijken wat ze kunnen doen voor u. Dit kan even duren ivm drukte op het forum.

https://forum.kpn.com/settings/profile


Hoi @rojola, excuses dat ik nu pas kan reageren op je Topic. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @Jeroen Ruiter al gevraagd had om de gegevens in te vullen, heb gelijk even in het systeem gekeken. Ik zie dat mijn collega inmiddels contact met je heeft opgenomen en dat het is afgehandeld. Heb je voor mij nog andere vragen? Zo niet, dan wil ik je een hele fijne dag wensen!