Skip to main content

Hi,

Op oktober 2023 was ik verhuisd naar een nieuwe woning waar door een KPN monteur werd bevestigd dat er geen KPN aansluiting was in de woning en als we dit wilde hebben dat het eerst via een externe provider geregeld moest worden via mijnaansluitingen.nl. Hierdoor hebben we besloten om de internet abonnement op te zeggen omdat er in het contract staat dat als er geen service wordt geleverd we het dan ook niet hoeven te betalen. Ik heb de stappen door gelopen om de abonnement op te zeggen en meerdere malen gebeld voor een update maar ik heb er nooit meer over gehoord. Ik heb ook een klacht ingediend maar ook hier heb ik geen contact over gekregen. Inmiddels zitten we in juli 2024 en is mijn abonnement al verlopen. Echter zijn mijn klachten en restitutie nog steeds niet verwerkt. Ik wil uiteraard nog de kosten van het afgelopen jaar terug krijgen. Wat kan ik het beste doen om alsnog mijn geld terug te krijgen? 
 

Overigens is het bizar hoe slecht de klantenservice is voor dit soort afhandelingen. Bij een trouwe klant van meer dan 10 jaar verwachtte ik wel betere service.

Hoi @barbrabar . Zo te lezen heb je alles gedaan wat nodig was. Heel vreemd dat er geen reactie op de klacht is gekomen.

Hoe heb je die klacht ingediend? En heb je hier ook een bevestiging van gehad?


Hi @Erwin van KPN, de eerste keer had ik de klacht ingediend via de klachten pagina. Later heb ik klantenservice gebeld om de klacht te laten opvolgen, bleek dat dit gesloten werd zonder vervolg en hadden ze de klacht opnieuw ingediend. Na een week nog steeds niets gehoord dus maar weer gebeld en dit keer zei de medewerker aan de lijn dat ze opnieuw een klacht in gingen dienen en dat ik een bevestiging zult krijgen, nooit binnen gekregen. Is er een andere manier dat ik mijn klacht alsnog kan laten doorkomen, ook al is mijn abonnement beëindigd of kan dit gewoon niet meer?


Hi @Erwin van KPN, de eerste keer had ik de klacht ingediend via de klachten pagina. Later heb ik klantenservice gebeld om de klacht te laten opvolgen, bleek dat dit gesloten werd zonder vervolg en hadden ze de klacht opnieuw ingediend. Na een week nog steeds niets gehoord dus maar weer gebeld en dit keer zei de medewerker aan de lijn dat ze opnieuw een klacht in gingen dienen en dat ik een bevestiging zult krijgen, nooit binnen gekregen. Is er een andere manier dat ik mijn klacht alsnog kan laten doorkomen, ook al is mijn abonnement beëindigd of kan dit gewoon niet meer?

hey @barbrabar, er zijn volgens mij twee soorten manieren om klacht in te dienen. Een klacht bij de klantenservice zelf, die je dus ook spreekt als je belt, en een klacht die door afdeling Klantreacties wordt opgepakt.

Dat laatste loopt via dit formulier. Uit eigen ervaring een fijne afdeling die écht met (realistische) oplossingen komt!


Hi @Erwin van KPN, de eerste keer had ik de klacht ingediend via de klachten pagina. Later heb ik klantenservice gebeld om de klacht te laten opvolgen, bleek dat dit gesloten werd zonder vervolg en hadden ze de klacht opnieuw ingediend. Na een week nog steeds niets gehoord dus maar weer gebeld en dit keer zei de medewerker aan de lijn dat ze opnieuw een klacht in gingen dienen en dat ik een bevestiging zult krijgen, nooit binnen gekregen. Is er een andere manier dat ik mijn klacht alsnog kan laten doorkomen, ook al is mijn abonnement beëindigd of kan dit gewoon niet meer?

Ik zou het op de manier doen die @ikheetjeff  hierboven voorstelt, @barbrabar 


Hi @Erwin van KPN, de eerste keer had ik de klacht ingediend via de klachten pagina. Later heb ik klantenservice gebeld om de klacht te laten opvolgen, bleek dat dit gesloten werd zonder vervolg en hadden ze de klacht opnieuw ingediend. Na een week nog steeds niets gehoord dus maar weer gebeld en dit keer zei de medewerker aan de lijn dat ze opnieuw een klacht in gingen dienen en dat ik een bevestiging zult krijgen, nooit binnen gekregen. Is er een andere manier dat ik mijn klacht alsnog kan laten doorkomen, ook al is mijn abonnement beëindigd of kan dit gewoon niet meer?

Ik zou het op de manier doen die @ikheetjeff  hierboven voorstelt, @barbrabar 

Ik ben uiteindelijk naar een fysieke winkel langs geweest om het probleem daar aan te geven. 2 dagen later werd ik gelijk teruggebeld en werd er een oplossing bedacht voor de restitutie. Nog bedankt voor de tips!


Dank voor de update en fijn dat ze er werk van gemaakt hebben!

 


Reageer