Hoi @barbrabar . Zo te lezen heb je alles gedaan wat nodig was. Heel vreemd dat er geen reactie op de klacht is gekomen.
Hoe heb je die klacht ingediend? En heb je hier ook een bevestiging van gehad?
Hi @Erwin van KPN, de eerste keer had ik de klacht ingediend via de klachten pagina. Later heb ik klantenservice gebeld om de klacht te laten opvolgen, bleek dat dit gesloten werd zonder vervolg en hadden ze de klacht opnieuw ingediend. Na een week nog steeds niets gehoord dus maar weer gebeld en dit keer zei de medewerker aan de lijn dat ze opnieuw een klacht in gingen dienen en dat ik een bevestiging zult krijgen, nooit binnen gekregen. Is er een andere manier dat ik mijn klacht alsnog kan laten doorkomen, ook al is mijn abonnement beëindigd of kan dit gewoon niet meer?
Hi @Erwin van KPN, de eerste keer had ik de klacht ingediend via de klachten pagina. Later heb ik klantenservice gebeld om de klacht te laten opvolgen, bleek dat dit gesloten werd zonder vervolg en hadden ze de klacht opnieuw ingediend. Na een week nog steeds niets gehoord dus maar weer gebeld en dit keer zei de medewerker aan de lijn dat ze opnieuw een klacht in gingen dienen en dat ik een bevestiging zult krijgen, nooit binnen gekregen. Is er een andere manier dat ik mijn klacht alsnog kan laten doorkomen, ook al is mijn abonnement beëindigd of kan dit gewoon niet meer?
hey @barbrabar, er zijn volgens mij twee soorten manieren om klacht in te dienen. Een klacht bij de klantenservice zelf, die je dus ook spreekt als je belt, en een klacht die door afdeling Klantreacties wordt opgepakt.
Dat laatste loopt via dit formulier. Uit eigen ervaring een fijne afdeling die écht met (realistische) oplossingen komt!
Hi @Erwin van KPN, de eerste keer had ik de klacht ingediend via de klachten pagina. Later heb ik klantenservice gebeld om de klacht te laten opvolgen, bleek dat dit gesloten werd zonder vervolg en hadden ze de klacht opnieuw ingediend. Na een week nog steeds niets gehoord dus maar weer gebeld en dit keer zei de medewerker aan de lijn dat ze opnieuw een klacht in gingen dienen en dat ik een bevestiging zult krijgen, nooit binnen gekregen. Is er een andere manier dat ik mijn klacht alsnog kan laten doorkomen, ook al is mijn abonnement beëindigd of kan dit gewoon niet meer?
Ik zou het op de manier doen die @ikheetjeff hierboven voorstelt, @barbrabarÂ
Ik zou het op de manier doen die @ikheetjeff hierboven voorstelt, @barbrabarÂ
Ik ben uiteindelijk naar een fysieke winkel langs geweest om het probleem daar aan te geven. 2 dagen later werd ik gelijk teruggebeld en werd er een oplossing bedacht voor de restitutie. Nog bedankt voor de tips!
Dank voor de update en fijn dat ze er werk van gemaakt hebben!
Â