Skip to main content

Hi, sinds 19 april ben ik klant van KPN maar pas sinds afgelopen maandag 6 mei is m'n verbinding actief 

 

Wat ik zeer klantonvriendelijk vind is dat de eerste factuur wel al meteen afgeschreven is terwijl er nog geen levering van diensten heeft plaatsgevonden 

 

Op welke manier kan ik m'n geld terugkrijgen voor de periode dat ik geen internet en tv heb gehad? Als het goed is kunnen jullie ook in het systeem zien dat ik pas vanaf 6 mei internet en tv heb. 

Gr Renald 

Met een beetje geluk wordt het op de eerstvolgende factuur verrekend...zo niet, dan kan je het beste met 0800-0402 bellen (gratis), @RM77.


Dank voor je bericht. Ik hoop dat de moderators van KPN zelf ook nog een reactie geven


Het bericht van @Ratonesque is geliked door een moderator. Dat betekent dat ze het onderschrijven @RM77 .


Het bericht van @Ratonesque is geliked door een moderator. Dat betekent dat ze het onderschrijven @RM77 .

Dank voor je reactie maar een 'like' is wat mij betreft geen betrokkenheid bij de klant. Ik verwacht als nieuwe klant, maar ook als bestaande klant, dat er serieus met een klacht wordt omgegaan 

Heb hiervoor bij Odido een abonnement gehad en daar gingen ze beter met klachten om dan hier. In ieder geval persoonlijker


Hi @RM77! Fijn dat de diensten nu werken en jammer dat het langer heeft geduurd dan de bedoeling was. 

Met een beetje geluk wordt het op de eerstvolgende factuur verrekend...zo niet, dan kan je het beste met 0800-0402 bellen (gratis), @RM77.

Dit is inderdaad precies de reactie die ik ook gegeven zou hebben. 🙂 Dus mocht het niet met de factuur verrekend zijn dan is ons bellen de volgende stap. 
We zijn doordeweeks bereikbaar tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 

Hopelijk is alles dan snel geregeld.


Reageer