Skip to main content

Op 8 juli zou ik verhuisd worden met het abonnement van KPN, dit zou 9 juli gerealiseerd worden. Dus niet !!! Elke dag telefonisch contact gehad met KPN en elke dag werd ons iets anders gezegd. Uiteindelijk een monteur geregeld die na een flits bezoek ineens is weggegaan! Wederom gebeld met de KPN en opnieuw monteur geregeld. Deze kundige man is geweest maar het was te complex om dit alleen voor elkaar te krijgen. Nieuwe datum ingepland voor de volgende dag 23 juli. 2 monteurs zijn er geweest en uiteindelijk gelukt om de aansluiting in de nieuwe woning voor elkaar te krijgen. Heel blij hiermee! Echter 2,5 week geen internet en tv gehad. Hoe gaan we dit oplossen ! Mijn abonnement loopt gewoon door terwijl ik er geen gebruik van heb kunnen maken. Wil een restitutie hiervoor ontvangen.

Www.Kpn.com/vergoeding

 

 


HI @CorrieVis, welkom hier. 

Wat naar dat het toch wat langer heeft geduurd. De link van Glille voor de vergoeding volg je wanneer je dit al telefonisch hebt afgesproken maar nog niet is gebeurd. Is hier nog niets afgesproken? Bel dan even met ons zodat we dit in orde kunnen maken. 

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 


Goedemorgen,

Ik ga zeker de klantenservice niet meer bellen. Deze beloven van alles maar er gebeurd niets !

KPN werkt prima zolang er geen storingen etc zijn maar bij problemen zijn zij niet in staat om hulp te bieden. Dit geldt overigens niet voor de monteurs die langs zijn geweest. Dit zijn vakkundige mensen!

 

 

 


Toch maar even gebeld maar kom niet verder. Contact gehad met de klantenservice die mij hebben doorverbonden. Nou geen doorkomen aan.

 


Mag ik meekijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 


Hoi Alex, ik heb de gegevens ingevuld op het profiel

 


Dankjewel voor je gegevens. Ik zie echter dat er al een correctie is verwerkt, dit op de factuur van 2 augustus. Herken jij dit ook? 


Dat is de compensatie van de internetstoring 16-07-2024.

 


Laat dit maar verder.  We hebben alleen een nieuw probleem.

 

Op 8 juli 2024 ben ik verhuisd waardoor er problemen waren met de aansluiting.

Op 9 augustus 2024 ga ik weer verhuizen naar een ander verpleeghuis. Dit verpleeghuis heeft alleen ZIGGO mogelijkheden.  Nu blijkt dat met de verhuizing het abonnement is omgezet naar een nieuw contract tot 08-07-2025 terwijl wij genoodzaakt zijn dit abonnement op te zeggen. Het omzetten naar een nieuw contract is buiten ons weten om gebeurd want deze verhuizing lag al in de planning dus zou hier nooit mee akkoord gaan. Ik ga er dan ook vanuit dat dit opgelost wordt !


Laat dit maar verder.  We hebben alleen een nieuw probleem.

Wat mij betreft verwerken we dit alsnog.

Op 9 augustus 2024 ga ik weer verhuizen naar een ander verpleeghuis. Dit verpleeghuis heeft alleen ZIGGO mogelijkheden.  Nu blijkt dat met de verhuizing het abonnement is omgezet naar een nieuw contract tot 08-07-2025 terwijl wij genoodzaakt zijn dit abonnement op te zeggen. Het omzetten naar een nieuw contract is buiten ons weten om gebeurd want deze verhuizing lag al in de planning dus zou hier nooit mee akkoord gaan. Ik ga er dan ook vanuit dat dit opgelost wordt !

Dat moet geen probleem zijn. Als wij daar niet kunnen leveren wordt het contract opgezegd. Voorwaarde is wel dat wij daar niet kunnen leveren. Wat krijg je te zien als je een postcodecheck doet? 


In het contract van het verpleeghuis wordt aangegeven dat wij ZIGGO moeten contracteren. Dit hebben wij dan ook gedaan. Niet nagekeken of KPN dit ook kan aanbieden. Het huis werk alleen met ZIGGO. Het contact moet dan ook opgezegd worden met de in achtnemkng van de 1 maand opzegtermijn. Wij hebben nooit toestemming gegeven om het contract a verhuizing met 1 jaar te verlengen.

ik zie dan ook de bevestiging van beëindiging tegemoet.

 

 

 

 


Nog even voor de duidelijkheid, kan KPN daar niet leveren omdat er geen aansluiting is? Zou je mijn vraag nog willen beantwoorden? 

Dat moet geen probleem zijn. Als wij daar niet kunnen leveren wordt het contract opgezegd. Voorwaarde is wel dat wij daar niet kunnen leveren. Wat krijg je te zien als je een postcodecheck doet? 

 


De postcode check geeft aan dat er wel geleverd kan worden echter in het contract van het verpleeghuis wordt aangegeven dat we Ziggo moeten aanvragen. Dit wordt niet zomaar aangegeven. Het contract dient dus per direct beëindigd te worden. 


Zou ik ook mogen kijken naar wat er nu staat op je nieuwe adres? Zou je dit ook willen toevoegen onder Persoonlijke opmerking in je profiel en hier een seintje willen geven? Het is namelijk wel vreemd dat een verzorgingstehuis kan bepalen met welke provider jij in zee gaat terwijl er wel een aansluiting beschikbaar is. 


Goedemiddag, Ik wil nu wel dat dit opgelost wordt !

 


Goedemiddag, Ik wil nu wel dat dit opgelost wordt !

Hi Corrie, dat is ook mijn insteek. Ik heb jou een privébericht gestuurd. 


Beste Alex, Waar kan ik dat prive bericht vinden ? 


Beste Alex, Waar kan ik dat prive bericht vinden ? 

Als je ingelogd bent klik je rechtsboven op het rondje en dan op Privéberichten. 

 


@CorrieVis, dankjewel. Ik heb alles ontvangen en verwerkt. 


Inmiddels hebben wij een klacht ingediend bij KPN. Wij komen hier niet uit !

Jammer dat een oude (demente) vrouw een nieuw abonnement in haar strot is gedrukt !

 

 

 

 


Inmiddels hebben wij een klacht ingediend bij KPN. Wij komen hier niet uit !

Jammer dat een oude (demente) vrouw een nieuw abonnement in haar strot is gedrukt !

Ik heb op je privébericht gereageerd, ik zag dit verkeerd. De opzegging was ingevoerd op 22 augustus en per gisteren verwerkt. De bevestiging hiervan is naar het e-mailadres gegaan waarmee het adres is aangevraagd, en ander adres dat jij hier gebruikt op het forum. Zou je dit een na willen kijken? 


Reageer