Skip to main content

Ik heb na jarenlang klant te zijn geweest helaas mijn internet abonnement opgezegd. Ik ben onlangs verhuisd en heb toen het oude modem naar de milieustraat gebracht (ik maak er al tijden geen gebruik van i.v.m. het gebruiken van mijn eigen apparatuur). Nu heb ik een retourdoos ontvangen om het modem terug te sturen. Dat is helaas niet meer mogelijk zoals aangegeven. 

Is het mogelijk om aan te geven dat er geen modem retour komt?

Hartelijk dank,

Max

Een moderater gaat dit oppakken. De wachttijd is een dag of twee. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag. 


Hallo @maxvdh90 

“De soep wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend” denk ik 😉, maar houd een volgende keer wel rekening met onderstaand artikel in de Algemene Voorwaarden.

22.2 Gehuurde of geleende apparatuur teruggeven bij beëindiging van uw abonnement

Is uw overeenkomst beëindigd? Dan moet u de gehuurde of geleende apparaten binnen een maand onbeschadigd aan ons teruggeven. Hoe u apparatuur terugstuurt, vindt u op de website als u zoekt op ‘apparatuur terugsturen’.
Stuurt u de appratuur niet terug, dan kunnen we u de maandelijkse huurkosten in rekening brengen totdat u de apparatuur alsnog hebt teruggestuurd. Hebt u de apparaten 3 maanden na beëindiging van de overeenkomst nog steeds niet teruggestuurd? Dan kunnen we de vervangingswaarde in rekening brengen.

 

Het blijft natuurlijk eigendom van KPN, wat ze graag willen hergebruiken of zelf recyclen.


Bedankt. Ik heb alles aangevuld en wacht de reactie af.


Hallo @maxvdh90 

“De soep wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend” denk ik 😉, maar houd een volgende keer wel rekening met onderstaand artikel in de Algemene Voorwaarden.

22.2 Gehuurde of geleende apparatuur teruggeven bij beëindiging van uw abonnement

Is uw overeenkomst beëindigd? Dan moet u de gehuurde of geleende apparaten binnen een maand onbeschadigd aan ons teruggeven. Hoe u apparatuur terugstuurt, vindt u op de website als u zoekt op ‘apparatuur terugsturen’.
Stuurt u de appratuur niet terug, dan kunnen we u de maandelijkse huurkosten in rekening brengen totdat u de apparatuur alsnog hebt teruggestuurd. Hebt u de apparaten 3 maanden na beëindiging van de overeenkomst nog steeds niet teruggestuurd? Dan kunnen we de vervangingswaarde in rekening brengen.

 

Het blijft natuurlijk eigendom van KPN, wat ze graag willen hergebruiken of zelf recyclen.

 

Bedankt voor het delen. Ik wacht de reactie even af!


Hallo @maxvdh90 

“De soep wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend” denk ik 😉, maar houd een volgende keer wel rekening met onderstaand artikel in de Algemene Voorwaarden.

22.2 Gehuurde of geleende apparatuur teruggeven bij beëindiging van uw abonnement

Is uw overeenkomst beëindigd? Dan moet u de gehuurde of geleende apparaten binnen een maand onbeschadigd aan ons teruggeven. Hoe u apparatuur terugstuurt, vindt u op de website als u zoekt op ‘apparatuur terugsturen’.
Stuurt u de appratuur niet terug, dan kunnen we u de maandelijkse huurkosten in rekening brengen totdat u de apparatuur alsnog hebt teruggestuurd. Hebt u de apparaten 3 maanden na beëindiging van de overeenkomst nog steeds niet teruggestuurd? Dan kunnen we de vervangingswaarde in rekening brengen.

 

Het blijft natuurlijk eigendom van KPN, wat ze graag willen hergebruiken of zelf recyclen.



@RBxx is het hier nu mee afgehandeld of is er nog een actie vereist?


Zoals hierboven al gezegd is het wachten op een KPN moderator. Die mag het zeggen.

Maar ik verwacht geen problemen 😉.


Ik zal aan de logistieke afdeling doorgeven dat jouw enthousiasme voor recycling er voor heeft gezorgd dat je zelf je modem al weg hebt gebracht @MaxvdH!

Je zult hier vanuit een automatisch proces vermoedelijk nog een herinnering over ontvangen, maar mag die verder negeren 🙂


Ik zal aan de logistieke afdeling doorgeven dat jouw enthousiasme voor recycling er voor heeft gezorgd dat je zelf je modem al weg hebt gebracht @MaxvdH!

Je zult hier vanuit een automatisch proces vermoedelijk nog een herinnering over ontvangen, maar mag die verder negeren 🙂

Helemaal goed. Bedankt voor de terugkoppeling.