Skip to main content

Ik heb 22 september het Direct online pakket reterourneerd (twee dagen nadat mijn glasvezel was gerepareerd) maar kreeg op 4 oktober een e-mail met het verzoek om dit te retourneren ("Stuur deze direct terug” is in de e-mail te lezen).

Verloopt de verwerking van retourpakketten net zo traag als de reparatie van mijn glasvezel (heeft 5 weken geduurd) of is er iets mis gegaan met de verwerking? Ik heb ook geen bevestiging van ontvangst gekregen; doet KPN daar niet aan?

P.S. Ik heb een bewijs van afgifte van PostNL.

 

Vul je forum profiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is die maakt een melding dat je  apparatuur terug is gezonden.


Dank je Jimny. Gedaan.


Ha @MarcelKK, welkom! Het kan inderdaad even duren voordat het verwerkt is. Ik heb in ieder geval een melding in het systeem gemaakt dat je het geretourneerd hebt, dus het is nu verder in orde! Excuses voor het ongemak. 


Ha @MarcelKK, welkom! Het kan inderdaad even duren voordat het verwerkt is. Ik heb in ieder geval een melding in het systeem gemaakt dat je het geretourneerd hebt, dus het is nu verder in orde! Excuses voor het ongemak. 

Dank je Marcia!


Ik heb een herrineringsmail ontvangen met de mededeling dat 2 TV kastjes zijn ontvangen,maar de modem niet. Ik heb alle apparatuur in de daarvoor bestemde retourdoos naar KPN geretourneerd. Hoe kan het dat er dan in ene een modem niet ontvangen is. Dit verbaasd mij enorm. Zit nu tevreden bij Solcon met een AVM Fritz modem. Volgens mij heeft KPN de retour administratie niet op orde.


Ha @Ron61, het kan even duren voordat alles verwerkt wordt. Maar als alles in dezelfde doos zat, kan je er inderdaad vanuit gaan dat alles ontvangen is hoor. Excuses voor het ongemak!


Ha @Marcia_ dan is dat wel een heel irritante mail vanuit KPN. Dank voor de terugkoppeling.