Skip to main content

Geachte Kpn.

 

Ik onlangs een wijziging gedaan, met mijn tv decoder, ik heb nu een hussel Kpn abonnement met 4K decoder.

 

De oude decoder heb ik 30 maart retour gezonden. Ik ontving gisteren 08-04, een mail van jullie, dat de Oude tv decoder nog steeds niet ontvangen is.

 

Via het bewijs van de Post.nl service punt heb ik de track en trace code (3SLFVZ522668955), gecontroleerd, en het blijkt dat het pakket niet in Alphen aan de Rijn is afgeleverd, maar in Bleiswijk

 

2400VB- 100119 ( antwoordnummer)

 

Ik heb zelf goed gehandeld, maar door het systeem van Post.nl is het fout gegaan, ik heb geen idee

hoe dit opgelost moet worden, ik hoop niet dat het zo ver komt, dat ik de kosten van decoder moet

betalen.

 

Graag jullie Hulp,

 

Met vriendelijke groet,

 

Linda Berkhout

Hallo @Linda Berkhout , gewoon je verzendbewijs heeeeeeeeeeeeel goed bewaren.

 


Bedankt voor je reactie, ik zal het verzendbewijs inderdaad heel goed bewaren,

 

Groet,

Linda

 


Hallo @Linda Berkhout ,

Algemene informatie postcode 2400

Het postcodenummer 2400 ligt in Alphen aan den Rijn binnen de gemeente Alphen aan den Rijn in de provincie Zuid-Holland.

Het komt allemaal vanzelf goed. Negeer die melding. De afdeling retouren heeft regelmatig een achterstand in de verwerking. 
 

Inderdaad goed je verzendbewijs bewaren. 


Bedankt voor je reactie, hopelijk komt het inderdaad goed !

 

groet,

Linda


@Linda Berkhout Welkom op het forum! Ik snap dat je even schrikt van zo'n melding maar ik wil je toch geruststellen. We zien helaas vaker dat een retourzending een herinnering kruist omdat er achterstanden zijn bij het verwerken. Je kan deze eerste herinnering dan in eerste instantie ook even als niet verzonden beschouwen. Bewaar inderdaad even het verzendbewijs en post hier gerust nog even een berichtje als er nogmaals een herinnering binnenkomt! 


Hallo Remco (kpn moderator)

 

Bedankt voor je reactie, ik ben er niet gerust op dat het zomaar goed gaat komen, het pakket is immers bezorgt in een heel andere woonplaats ( Bleiswijk), in plaats van Alphen aan de Rijn.

 

Wordt het pakket door de Kpn, teruggehaald?

 

Met vriendelijke groet,

 

Linda Berkhout

 


Hoi Linda,

 

Ik wil je echt geruststellen. Ceva Logistics, het bedrijf dat de logistiek verzorgt namens KPN heeft ook een nevenvestiging in Bleiswijk. Dus ik vermoed dat dit daarom als afleveradres is geregistreerd. Ik verwacht dat dit alsnog correct zal worden afgehandeld. Mocht er toch nog een herinnering volgen dan zal ik namens jou contact met ze zoeken. Mijn ervaring leert dat vrijwel altijd bij één herinnering blijft namelijk.


Hoi Remco,

Bedankt, als er een tweede herinnering volgt dan hoor je nog van mij,

Fijne dag verder,

 

 


Geen enkel probleem Linda! Ik wens je ook een fijne dag 🙂