Skip to main content

Onlangs kreeg ik het verzoek om een TV ontvanger terug te sturen.

Dat wordt lastig want ik heb er 2 en die zijn in gebruik in mijn abonnement.

Eerder is wel een ongevraagde digitenne insteekkaart teruggestuurd  waarvan ik een afschrift heb maar geen bevestiging van kpn voor ontvangst.

Graag zou ik weten wat nu de bedoeling is

Hi @Digitennejunk, goed dat je dit aangeeft. 

Zou ik de 3S code en het adres waar je het naartoe hebt verstuur van je mogen? Dan kan ik dit nakijken en het hier verwerken. 

Ik hoor graag van je. 


Hoi Alex, 

De code is 3SLFVZ809262***

Verzonden op 24-09-22 10 52

Adres weet ik niet meer precies maar ik denk Alphen aan den Rijn


Hoi Alex, 

De code is 3SLFVZ809262***

Verzonden op 24-09-22 10 52

Adres weet ik niet meer precies maar ik denk Alphen aan den Rijn

Top, dankjewel. Ik ga het hier verwerken. Mocht je toch nog een herinnering krijgen, dan mag je deze zonder problemen negeren. Dat gaat automatisch omdat de verwerking even kan duren. 

 


Dankje Alex voor de hulp,

Zou je, als je toch met mij bezig bent, ook mijn abonnement willen bekijken.

Die is vrij recent veranderd naar een voordeliger abonnement met drie maanden korting maar de rekening van oktober tot november is niet aangepast.

 


Dankje Alex voor de hulp,

Zou je, als je toch met mij bezig bent, ook mijn abonnement willen bekijken.

Die is vrij recent veranderd naar een voordeliger abonnement met drie maanden korting maar de rekening van oktober tot november is niet aangepast.

 

Natuurlijk, zou je dit wel even willen toelichten? Hoe is dit precies gegaan en om welke korting gaat het? 


Het betreft een abonnement van 66 euro p/m met een korting van 20 euro de eerste 3 maanden ( zie mail aanbod van 5 oktober 11:48 en voor akkoord gegeven.

Slechts enkele minuten later opnieuw mail ( 11:53 )dat mijn abonnement nu 74 euro kost en ook helemaal niet is overeengekomen.

Gebeld met de helpdesk en jaja er is iets fout gegaan.

Wel de rekening van 74 euro afgeschreven.

Misschien kan je het even in zien bij de mailing van die dag.

 

Hgr.....Jan