Skip to main content
Beantwoord

Samsung TV als welkomstcadeau

  • 24 May 2024
  • 42 reacties
  • 3905 keer bekeken

Beste klantenservice,

Ik wil overstappen vanaf een andere provider (naar een nieuwe provider dus). Bij KPN zag ik de Samsung TV als welkomstcadeau. Er staat verder echter geen informatie bij. Ik wil graag weten of het een smartTV is die compatible is met de KPN tv app, zodat je geen TV-ontvanger (kastje) hoeft te hebben. 

Ik hoor het graag. groeten, Dee18

@Kd12, ik heb begrepen dat als de voorraad van een bepaald model op is, dat je dan een 43 inch toestel krijgt. 


@Marcia van KPN dank voor je antwoord.

ik hoop dat er toch echt dan de mogelijkheid is om indien nog bij ander model wel een 65 inch te kunnen aanschaffen. Aangezien er staat: keuze uit 4 verschillende formaten, gelinkt aan modelnumner. 
 

anders baal ik stiekem toch voor het aanschaffen van dit abonnement…..

 


Dat kan ik me voorstellen! Ik geef jouw signaal intern door, bedankt hiervoor. Ik hoop dat het model van jouw keuze gewoon voorradig is!


Persoonlijk vind ik een 43/50/55 inch model ook niet een "vergelijkbaar model" van een 65 inch model en dus zou je mijns inziens probleemloos dat abonnement moeten kunnen cancellen omdat KPN haar belofte niet na zou komen als er een 43 inch televisie geleverd zou gaan worden. Je zou dan zelfs kunnen stellen dat de overeenkomst onder valse voorwendselen tot stand gekomen is en derhalve niet rechtsgeldig is.


Als je nu kiest voor het 65 inch model @Kd12 dan zullen ze als alternatief toch ook een 65 inch moeten leveren zou ik zeggen, of niet @Marcia van KPN ?


Zoals gezegd, heb ik dit intern doorgegeven. Ik ga er vanuit dat mijn collega's er begin volgende week naar zullen kijken. 


Als het gewenste model opeens toch niet meer leverbaar blijkt zou het fijn zijn als er dan achteraf alsnog naar de 9mnd korting veranderd kan worden. Anders staat die 43” tv waar je niet op gerekend had straks stof te verzamelen of moet je elders onderdak voor 'm vinden. Kan dat?


Zoals gezegd, heb ik dit intern doorgegeven. Ik ga er vanuit dat mijn collega's er begin volgende week naar zullen kijken. 

Ik heb nog niet meer duidelijkheid, dus ik heb opnieuw navraag gedaan!

 

Als het gewenste model opeens toch niet meer leverbaar blijkt zou het fijn zijn als er dan achteraf alsnog naar de 9mnd korting veranderd kan worden. Anders staat die 43” tv waar je niet op gerekend had straks stof te verzamelen of moet je elders onderdak voor 'm vinden. Kan dat?

Het is niet mogelijk om van type actie te veranderen achteraf, @Martijn993. Ik zorg ervoor dat we meer duidelijkheid krijgen over de beschikbaarheid van de tv's!


@Kd12 en @Martijn993 ik heb duidelijkheid. Voor zover ik begrepen heb, komt Samsung eigenlijk altijd met een alternatief als het aangegeven model er niet is. Ik ga er dus zelf niet vanuit dat er, als je bijv. voor een 65-inch kiest, dat je dan een 43-inch gaat krijgen. 


Hi @Marcia van KPN , 

 

Ik zou graag even willen inhaken op dit topic en dan vooral het laatste bericht. Op dit moment is het 65 inch model niet op voorraad via de speciale site van Samsung… Waar kan ik precies terecht voor mijn vergelijkbaar 65 inch model?😅

 

Ik hoor het graag,

 

mvg


@RUB99 hele goede vraag. Wil jij je profiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. Wat krijg je precies als alternatieven aangeboden?


@RUB99 hele goede vraag. Wil jij je profiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. Wat krijg je precies als alternatieven aangeboden?

Is er inmiddels al meer informatie omtrent een vergelijkbaar model ?

Zou graag hier ook de mogelijkheden van willen weten.


Loop jij er nu ook tegen aan dat je geen 65 inch meer kunt bestellen, @Wesss020? Naar aanleiding van mijn vorige bericht heb ik helaas nog geen gegevens ontvangen, dus als jij je profiel aan kunt vullen met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer, dan ga ik er achteraan. 


Bijdeze aangevuld, in afwachting van u reactie.

 

 


Dank! Maar ik check het toch nog even bij je voor de duidelijkheid: jij wilde de 65-inch tv, maar je kunt deze nu niet aanvragen? Heb je ook een screenshot o.i.d. van de opties die je wél aangeboden krijgt? Dan neem ik die mee. 


Goedemiddag, ik wilde ook van deze actie gebruik maken als nieuwe klant. Echter aan de telefoon hebben ze nog nooit van deze actie gehoord. Moet ik een fysieke winkel bezoeken of zijn er andere ingangen?


Goedemiddag, ik wilde ook van deze actie gebruik maken als nieuwe klant. Echter aan de telefoon hebben ze nog nooit van deze actie gehoord. Moet ik een fysieke winkel bezoeken of zijn er andere ingangen?

Deze actie is inmiddels voorbij volgens mij. Zulk soort acties duren telkens maar een paar dagen. En vaak in het weekend. 


Reageer