Skip to main content

Zojuist gebeld door kpn 0887751101

opgenomen maar het blijft stil aan de andere kant

teruggebeld schijn KPN te zijn

Ā 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Klopt, dat is een van de nummers waar kpn op uitbelt. Terugbellen kan niet, wordt inderdaad niet beantwoord.

@Cwm. Welkom op het forum! :relaxed:


Inmiddels diverse keren contact gehad met KPN over mijn tv en internet. Opgezegd met einddatum contract ivm aanbieding van andere provider maar de einddatum die kpn noemde was niet juist.

krijg bij het eerste contact een aanbieding van 40 euro / maand voor 6 maanden en daarna 58,75 zoals het nu ook is. Gezegd dat ik even wil overleggen en toen ik een paar uur later terugbelde werd het plotseling 43,75/maand voor 6 maanden en daarna 62,50/ maand

een nieuwe klant krijgt wel de eerste 6 maanden voor 40 euro plus compleet nieuwe apparatuur en daarna ook 62,50/ maandĀ 

ik ben al jaren trouwe klant met een modem van 7 jaar oud met slechte WiFi en 2 steeds vaker haperende tv ontvangers maar wordt met een kluitje in het riet gestuurd!

ik vind dat echt niet klantvriendelijk! Ik hoef echt niet het onderste uit de kan en ben heel tevreden over kpn maar voel me nu toch echt in de kou staanĀ 

Ā 

Ā 

Ā 


@CwmĀ U had toch opgezegd? Gewoon naar die andere provider gaan dan.Ā 


Ga ik ook doen! Gaat er mij om dat ze je als klant willen behouden zoals ze zeggen maar je vervolgens een slechter aanbod doen dan een nieuwe klantĀ 


Ga ik ook doen! Gaat er mij om dat ze je als klant willen behouden zoals ze zeggen maar je vervolgens een slechter aanbod doen dan een nieuwe klantĀ 

Logisch, want u bent geen nieuwe klant šŸ˜‰


En als er een probleem is wordt dat gewoon opgelost.Ā  En 7 jaar voor een modem is nou niet echt oud. Welk type heeft u En welk type ontvangers?